ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

1 دقیقه خوانده شده


حسین زنجانیان، بازیکن برجسته دوچرخه‌سوار استان قزوین، اکنون در مسیر حضور در رقابت‌های کاپ آزاد امارات قرار دارد. این مسابقات که به میزبانی دبی برگزار می‌شود، زنجانیان را در بخش اندرو به مصاف حریفان خواهد برد.

توقف طلایه‌داران بوئین‌زهرا در لیگ سه

در ادامه رقابت‌های لیگ سه فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم فوتبال طلایه‌داران بوئین‌زهرا در بازی مقابل مهرگان دره شهر به تساوی بدون گل رسید و توقف کرد. این نتیجه باعث شد که نماینده استان قزوین در جدول رده‌بندی سه امتیازی به دست آمده و مسابقات در این لحظه به جذابیت خود ادامه دهد.

مهران برخورداری به المپیک پاریس راه یافت

به خبرگزاری ایسنا گزارش داده شده است که مسابقات گرند اسلم تکواندو در چین، زمینه را برای صعود مهران برخورداری، تکواندوکار قزوینی به المپیک پاریس ۲۰۲۴ فراهم کرد. وی در مسابقات وزن ۸۰- کیلوگرم با پیروزی در فینال مقابل حریف از ازبکستان، مدال طلای این رقابت‌ها را به خانه برده و جواز المپیک را به دست آورد.

دختران بدمینتون باز قزوینی در رقابت‌های قهرمانی کشور

در دنیای بدمینتون نیز اخبار داغی از قزوین می‌آید. آرتا آرمان‌نیا، فاطمه عبدالهی و نیایش سلیمی در رقابت‌های رنکینگ نوجوانان و جوانان کشور شرکت کرده و در این رقابت‌هایی که در ساری برگزار می‌شود، با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *