ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

پیروزی نیما عالمیان در تنیس روی میز المپیکی شد؛ لطف‌الله‌نسبی: خودزنی نکردیم، استراتژی داشتیم!

جمیل لطف‌الله‌نسبی، سرمربی تیم ملی تنیس روی میز، در گفتگو با خبرنگار مهر به تشریح عملکرد نمایندگان ایران در مسابقات گزینشی المپیک در منطقه آسیای میانه و همچنین استراتژی تیم برای کسب سهمیه المپیک پرداخت.

نکات کلیدی این گفتگو:

  • رقابت‌های گزینشی المپیک سخت بود: لطف‌الله‌نسبی با اشاره به پیشرفت کشورهای منطقه در تنیس روی میز، رقابت‌های گزینشی المپیک را سخت و نزدیک توصیف کرد.
  • نیما تا پای حذف شدن پیش رفت: سرمربی تیم ملی به روند نیما عالمیان در این مسابقات اشاره کرد و گفت که او تا آستانه حذف شدن از مسابقات پیش رفت، اما با ورود به جدول حذفی و تمرکز بیشتر، عملکردش تغییر کرد و به فینال و سهمیه المپیک رسید.
  • دیدار با سید اول مسابقات مهمتر از فینال بود: لطف‌الله‌نسبی معتقد است که مهمترین دیدار نیما عالمیان در این مسابقات، پیش از فینال و مقابل سید اول مسابقات از قزاقستان بود. او در این دیدار با تدبیر بازی کرد و به فینال و سهمیه المپیک صعود کرد.
  • نیما گزینه من برای تیم ملی نبود: سرمربی تیم ملی در مورد انتقاداتی که به انتخاب نیما عالمیان برای اعزام به مسابقات ازبکستان شده بود، توضیح داد و گفت که نیما گزینه او نبوده و در جلسه‌ای با حضور افراد مختلف، نوشاد به صورت انتصابی و نیما با قهرمانی در مسابقات انتخابی به ترکیب تیم ملی اضافه شده است.
  • برخی دوستدار تنیس روی میز نیستند: لطف‌الله‌نسبی با اشاره به کسانی که در جریان مسابقات حاشیه‌سازی می‌کنند، گفت که این افراد دوستدار تنیس روی میز و ملی‌پوشانش نیستند.
  • خودزنی نکردیم: سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا استراتژی تیم برنده شدن نیما در فینال برای کسب سهمیه المپیک بوده، گفت که با توجه به قطعی بودن سهمیه نوشاد از رنکینگ، خودزنی منطقی نبوده و نیما با شایستگی در فینال پیروز شده و از سهمیه آسیای میانه استفاده کرده است.
  • المپیکی شدن نوشاد قطعی است: لطف‌الله‌نسبی تاکید کرد که نوشاد عالمیان با توجه به رنکینگ جهانی، سهمیه المپیک را کسب خواهد کرد و تنیس روی میز ایران با حداکثر سهمیه در بخش مردان راهی بازی‌های پاریس خواهد شد.
  • تمام سهمیه‌های ممکن را گرفتیم: سرمربی تیم ملی به کسب دو سهمیه از دو سهمیه ممکن در بخش بانوان توسط ندا شهسواری اشاره کرد و این را نشان‌دهنده عملکرد خوب تیم ملی در این مسابقات دانست.

در مجموع، می‌توان گفت که تیم ملی تنیس روی میز ایران با عملکردی خوب در مسابقات گزینشی المپیک، موفق به کسب حداکثر سهمیه در بخش‌های مردان و بانوان شد.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *