ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

پوتین، «دشمنان واقعی روسیه» را نام برد


در یک گفتگو در یک بیمارستان نظامی در مسکو، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، نسبت به درگیری اوکراین و نقش غرب در این اتفاقات نظرات تازه‌ای ابراز کرد. پوتین اظهار داشت که اوکراین تنها ابزاری در دستان غرب است و دشمن نیست، اما متحدان غربی که از اوکراین حمایت می‌کنند، «دشمنان واقعی روسیه» هستند.

دشمنان واقعی روسیه: موضوع اصلی پوتین

پوتین با اشاره به افراد و کشورهایی که از اوکراین حمایت می‌کنند، بیان کرد که مسئله این نیست که آنها به دشمن ما کمک می‌کنند، بلکه این است که آنها خود دشمن ما هستند. او افزود که غرب برای شکست دادن راهبردی روسیه تلاش کرده است، اما تاکنون موفق نشده‌اند و درگیری مسلحانه در منطقه ادامه دارد.

تغییرات در میدان نبرد

پوتین به تغییرات در میدان نبرد اشاره کرد و اظهار داشت که علی‌رغم کمک‌هایی که اوکراین از غرب دریافت کرده است، روسیه به طور موثری با غرب مقابله کرده و وضعیت در میدان نبرد در حال تغییر است. او تصریح کرد که غربی‌ها به تدریج در مقابل روسیه شکست می‌خورند و این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که جامعه بین‌المللی به اصطلاح غرب متمدن، علیه روسیه مبارزه می‌کند.

استمرار حملات و راهبرد آینده

در خصوص راهبرد آینده، پوتین تأکید کرد که هدف اوکراین از حمله به بلگورود را «حمله تروریستی» نامیده و اعلام کرد که روسیه نخواهد به طور مشابه واکنش نشان داده و در عوض، به هدف گذاری در زیرساخت‌ها و دارایی‌های نظامی اوکراین ادامه خواهد داد. وی همچنین افزود که احتمالاً تعداد حملات مشابه افزایش خواهد یافت و اقدامات تروریستی مقامات اوکراینی جوابی نخواهد داشت.

در پایان، پوتین تأکید کرد که روسیه تمایلی به جنگ بی‌پایان ندارد، اما از دیگر طرف نیز مواضع و استقلال خود را حفظ خواهد کرد.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *