ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

پدر شهیدان «موسوی فرد» در اندیمشک درگذشت


در شهرستان اندیمشک، پدری فداکار و صبور که سال‌ها دوری و فقدان دو فرزند شهیدش را تحمل کرده بود، دعوت حق را لبیک گفت. حاج سید محمد رحیم موسوی فرد، پدر شهیدان سید نور محمد و سید احمد موسوی فرد، پس از عمری استقامت و صبر جمیل، به دیار باقی شتافت.

خدمات و فداکاری‌های خانواده موسوی فرد

این خانواده معظم با اهدای دو شهید والامقام به انقلاب اسلامی، الگویی از ایثار و فداکاری بوده‌اند. شهید سید نور محمد موسوی فرد در عملیات والفجر ۸ در منطقه فاو به درجه رفیع شهادت نائل آمد و شهید سید احمد موسوی فرد نیز در عملیات والفجر مقدماتی جان خود را فدای اسلام کرد.

مراسم وداع و تجلیل از یک عمر ایثار

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر حاج سید محمد رحیم موسوی فرد با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، به عنوان نمادی از قدردانی و احترام به خدمات و ایثارگری‌های این خانواده، در آرامگاه ابدی وی در قطعه صالحان بهشت زهرای شهرستان اندیمشک برگزار گردید.

پیام‌های ایثار و صبر

درگذشت حاج سید محمد رحیم موسوی فرد یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های خانواده‌های شهدا است که با صبر و استقامت خود، الهام‌بخش ادامه مسیر روشن انقلاب و دفاع از ارزش‌های اسلامی هستند. این واقعه موجب تجدید بیعت مردم شریف اندیمشک و جامعه ایران اسلامی با آرمان‌های شهدا و انقلاب شد.

نتیجه‌گیری

وداع با پدر شهیدان موسوی فرد، فرصتی برای تأمل در ارزش‌های ایثار و فداکاری است. خانواده‌های شهدا، به عنوان چراغ‌های راهنمای جامعه، همواره یادآور رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌هایی هستند که ریشه‌های این مرز و بوم را استوار نگه داشته است. حاج سید محمد رحیم موسوی فرد، هم‌اکنون در کنار فرزندان شهیدش آرام گرفته و یاد و خاطره‌اش همواره در دل‌ها زنده خواهد ماند.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *