ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

وضعیت آب و هوا در ایران تا پایان هفته

به گزارش مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران، وضعیت هوا در ایران در روزهای آینده بهبود می‌یابد. طبق پیش‌بینی‌ها، از فردا (۲ آبان‌ماه) تا پایان هفته جاری، کلیه نقاط کشور با باران و وزش باد مواجه خواهند شد.

سه شنبه (۲ آبان‌ماه)، با ورود سامانه بارشی از غرب و شمال غرب کشور، در استان‌های خوزستان، ایلام، لرستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، قم، البرز، تهران و برخی مناطق آذربایجان غربی، باران‌های پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

چهارشنبه (۳ آبان‌ماه)، بارش باران در دامنه‌های زاگرس واقع در نیمه شمالی خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، خراسان جنوبی و جنوب خراسان رضوی ادامه خواهد داشت.

پنجشنبه (۴ آبان‌ماه) نیز در زاگرس مرکزی و برخی نواحی شرق و جنوب کشور، باران، گاهی وزش باد و رعد و برق ادامه خواهد داشت. جمعه (۵ آبان‌ماه)، باران در جنوب شرق کشور پیش‌بینی می‌شود و سپس سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود.

ضیاییان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران، افزود: خلیج فارس نیز در طی این سه روز مواج خواهد بود.

وضعیت هوایی تهران نیز تا پایان هفته به تغییر خواهد کرد. از فردا (۲ آبان‌ماه) تا چهارشنبه (۳ آبان‌ماه)، آسمان ابری تا قسمتی ابری خواهد بود و گاهی وزش باد و در اواخر روزها افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود. در این دوره دماها نیز در حدود ۱۶ تا ۲۵ درجه سانتیگراد خواهند بود.

مردم عزیز کشورمان به دلیل شرایط هوایی توصیه می‌شود از اقلیم مناسب برای بروز هر گونه فعالیت در این دوره زمانی اطلاع داشته باشند و از اقدامات ایمنی لازم اطمینان حاصل کنند.

با احترام ، مجله خبری جوان انلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *