ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

وزیر کشور: حضور در انتخابات تیری بر قلب تروریست‌هاست

وزیر کشور، احمد وحیدی، در یک دیدار در شهرستان طارم، به اهمیت حضور مردم در انتخابات اشاره کرد. او با تاکید بر اینکه شرکت در انتخابات می‌تواند بزرگترین ضربه به جنایتکاران باشد، افزود: “یک رای، می‌تواند گلوله‌ای بر سینه دشمنان باشد.”

چشم‌انداز زراعت زیتون در شهرستان طارم

وحیدی به ظرفیت‌های شهرستان طارم در حوزه زراعت زیتون اشاره کرد. او تصریح کرد: “زیتون، یکی از زنجیره‌های ارزش راهبردی در استان زنجان است و می‌تواند به افزایش ظرفیت‌های کشاورزی و اقتصادی منطقه کمک کند.”

رونق اقتصادی و رفع مشکلات

وحیدی بیان کرد که مشکلات شهرستان طارم نیاز به پیگیری دارد اما افزود: “تمام مشکلات مطرح شده، پیگیری و رفع خواهند شد. مشکلات آب و جاده‌ها به مرور زمان حل خواهند شد و صبر مورد نیاز دارد.”

مقابله با تروریسم و نقدهای داخلی

وزیر کشور به جنایت بزرگ ضد بشری در کرمان اشاره کرد و اظهار کرد: “دشمنان ما نمی‌خواهند رشد و پیشرفت ملت ایران را ببینند؛ بنابراین، تلاش می‌کنند با حوادث آفرینی، این مسیر را مختل کنند.”

وحیدی با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات، تاکید کرد: “کار ما ضربه زدن به دشمنان است که با حضور یکپارچه در انتخابات، به واقعیت خواهد پیوست.”

نقش امریکا و رژیم صهیونیستی

وحیدی به ایجاد داعش توسط امریکا اشاره کرد و اظهار کرد: “داعش در عراق فعال شده است به دلیل ترس رژیم صهیونیستی از بروز یک قدرت در عراق. اینکه چرا داعش در کشورهای اسلامی فعال است و در رژیم صهیونیستی نه، سوالی ارزشمند است.”

وی افزود: “ملت ایران این دشمنی‌ها را می‌شناسند و باید به مسیر روشنی که برای طی آن قرار داریم، ادامه دهیم. حتی برخی افراد داخلی ممکن است دست در دستگاههای مفسدانه داشته باشند.”

در پایان، وحیدی با تأکید بر ندای صلح مقام معظم رهبری، افزود: “مسیر صلح روشن است و ما باید با همدلی و حضور فعّال در انتخابات، به ساختن کشورمان کمک کنیم و تمامی تحریم‌ها را پشت سر بگذاریم.”

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *