ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

واکنش کاظمی‌پور به حذف دو مدال ایران: پیگیر حقمان هستیم

در واکنش به حذف دو مدال ایران در رقابت‌های پاراکانو، مریم کاظمی‌پور، نایب رییس کمیته ملی پارالمپیک ایران، اعلام کرد که این اقدام نادرست بوده و از حقوق ورزشکاران ایران سرپیچی کرده است. او بیان کرد که کمیته ملی پارالمپیک ایران به دنبال رفع این نقصان حاکمیت است و از حق حضور دو ورزشکار ایران، خانم‌ها متقیان و مرادی، در مسابقات اطمینان حاصل خواهد کرد.

واکنش مسئولان

مریم کاظمی‌پور در گفتگو با اعزامی ایسنا در هانگژو اظهار کرد: “در محل برگزاری مسابقات دوومیدانی حاضر بودم و سرداور مسابقه حضور ورزشکاران ایران را تایید کرد. قوانین مشخص است که سه داور مجوز حضور ورزشکاران را می‌دهند و این روال به درستی انجام شد. پیگیر این موضوع بوده‌ایم و از راه‌های قانونی پیگیری خواهیم کرد تا این نقصان رفع شود.”

پیگیری مستمر

وی افزود: “اعتراضات کمیته ملی پارالمپیک ایران به این مسئله پیگیری مستمری دارد. ما مواردی که بر اساس قوانین رسمی تایید شده‌اند را ارائه داده‌ایم و از حق حضور ورزشکاران ایران در مسابقات اطمینان حاصل کرده‌ایم.”

کاظمی‌پور تأکید کرد که کمیته ملی پارالمپیک ایران به دنبال بازگشت دو مدال حذف شده به کشور است و این مسئله را به صورت جدی دنبال می‌کند. او امیدوار است که این موضوع به حل نهایی برسد و حقوق ورزشکاران ایران به‌درستی رعایت شود.

با احترام ، مجله خبری جوان انلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *