ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

واکنش آمریکا به حمله سپاه علیه مقر جاسوسی رژیم صهیونیستی در عراق


در واکنش به حملات موشکی سپاه پاسداران ایران به مقر جاسوسی رژیم صهیونیستی در اربیل عراق، وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه‌ای ادعاهای خود را مطرح کرده و این اقدام را به شدت محکوم کرده است.

مطالبه از حقایق: واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا، «متیو میلر»، در بیانیه‌ای مداخله‌جویانه اقدامات سپاه پاسداران ایران را به نابودی مقرهای جاسوسی و حملات به گروه‌های تروریستی در عراق با موشک‌های بالستیک محکوم کرده و ادعاهای خود را مطرح کرده است.

محکومیت قاطع: نگاهی به بیانیه وزارت امور خارجه آمریکا

در بیانیه‌ای که در وبگاه وزارت امور خارجه منتشر شده است، آمریکا با قاطعیت حملات ایران در اربیل را محکوم کرده و خانواده‌های کشته‌شدگان را تسلیت گفته است. «متیو میلر» با نادیده گرفتن حملات دیگر ایران در منطقه، این اقدامات را بی‌ملاحظه و متجاوزانه توصیف کرده و اظهار کرده که این حملات ثبات منطقه را تحت تاثیر قرار داده است.

حمایت از دولت عراق: نگاهی به نقش آمریکا

متیو میلر از حمایت آمریکا از دولت عراق و تلاش‌های دولت منطقه‌ای کردستان برای برآورده کردن خواسته‌های مردم عراق خبر می‌دهد. او ابراز کرده که آمریکا به دولت عراق و کردستان در تلاش‌های آنها برای حفظ استقلال و ثبات منطقه حمایت می‌کند.

پاسخ سخی سپاه پاسداران: انهدام مقرهای جاسوسی در عراق

در پاسخ به ادعاهای آمریکا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد که با شناسایی و اشراف بر مقرهای جاسوسی رژیم صهیونیستی در اربیل عراق، با شلیک موشک‌های بالستیک، یکی از مقرهای اصلی موساد را نابود کرده و این مقر را منهدم کرده است. این مقر مرکز توسعه عملیات جاسوسی و طراحی اقدامات تروریستی در منطقه بوده است.

انهدام محل‌های تجمع تروریستی در سوریه

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه جداگانه‌ای از انهدام محل‌های تجمع فرماندهان و عناصر اصلی گروه‌های تروریستی در سوریه خبر داده و این اقدامات را جوابی به جنایات گروه‌های تروریستی، به ویژه داعش، توصیف کرده است. این انهدامات با شلیک تعدادی موشک بالستیک انجام شده و محل‌های تجمع تروریستی تخریب شده‌اند.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *