ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

والیبال ایران خوب بازی کرد، مشکل “همراهی” و “جنگیدن” بود!

تیم ملی والیبال ایران در اولین دیدار خود از لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ مقابل صربستان شکست خورد. مائوریسیو موتا پائز، سرمربی تیم ملی، در نشست خبری بعد از بازی، ضمن تمجید از عملکرد بازیکنانش، بر مشکل “همراهی” و “جنگیدن” در تیم ملی تأکید کرد.

پائز با بیان اینکه “والیبال مشکل تیم ایران نیست” گفت: “بازیکنان ایران بازی‌های باکیفیتی ارائه دادند، اما در لحظات حساس بازی، انسجام تیمی و حمایت از یکدیگر کمرنگ می‌شد. مشکل ما در زمین، نه والیبال، بلکه عدم اتحاد و تلاش برای حل مشکلات به صورت جمعی است.”

سرمربی تیم ملی با اشاره به عملکرد تیم در لحظات حساس بازی خاطرنشان کرد: “در بسیاری از فاکتورها، از جمله دفاع و توپ‌گیری، عملکرد خوبی داشتیم، اما اشتباهات فردی در لحظات حساس، روند بازی را به ضرر ما تغییر داد. بعد از اشتباهات، تمرکز خود را از دست می‌دادیم و انسجام تیمی از بین می‌رفت.”

پائز در خصوص سرویس‌های تیم ملی نیز گفت: “در برخی از لحظات، سرویس‌های خوبی زدیم، اما در زمان‌های حساس بازی، تمرکز خود را از دست می‌دادیم و سرویس‌های اشتباه زیادی زدیم. با وجود این، در مقایسه با بازی‌های دوستانه، امتیاز سرویس‌های مستقیمی بیشتری کسب کردیم.”

سرمربی تیم ملی در پایان صحبت‌های خود با تأکید بر اهمیت “احساسات” در ورزش، افزود: “از ابتدا گفتم که احساسات، اولویت اول ماست. ما نباید در زمین بازی، احساسات خود را کنترل نکنیم و تمرکزمان را از دست بدهیم. باید با انگیزه و روحیه‌ای جنگنده در زمین حاضر شویم و برای رسیدن به هدفمان تلاش کنیم.”

تیم ملی والیبال ایران در ادامه مسابقات لیگ ملت‌ها، به مصاف تیم‌های بلغارستان، لهستان و ژاپن خواهد رفت. هواداران ایرانی امیدوارند که تیم ملی با درس گرفتن از این شکست، در بازی‌های بعدی عملکرد بهتری ارائه دهد و به جمع مدعیان صعود به المپیک ۲۰۲۴ پاریس بپیوندد.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *