ج. اکتبر 18th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

هشدار مربی سابق السد به قطر: ایران حریفی سرسخت است

وسام رزق، سرمربی سابق السد قطر، در آستانه دیدار حساس تیم‌های ملی ایران و قطر در مقدماتی جام جهانی 2026، به تیم ملی کشورش هشدار داد که با یک حریف بسیار قدرتمند روبرو خواهند شد.

رزق با اشاره به تاریخچه موفق ایران در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی و حضور مداوم در این رقابت‌ها، ایران را تیمی منظم با بازیکنان باکیفیت در همه خطوط توصیف کرد. او تاکید کرد که اگرچه شکست دادن تیمی مانند ایران کار آسانی نیست، اما قطر با برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از توانایی‌های بازیکنان کلیدی خود، قادر به کسب نتیجه مثبت است.

سرمربی سابق السد، با اشاره به بازیکنان کلیدی تیم قطر مانند اکرم عفیف، معز علی و عبدالکریم حسن، بر اهمیت استفاده بهینه از توانایی‌های این بازیکنان در ایجاد موقعیت گلزنی تاکید کرد. او همچنین به اهمیت تمرکز بالا و استفاده از فرصت‌ها در این بازی حساس اشاره کرد.

رزق در پایان، برگزاری بازی در امارات را به نفع قطر دانست و معتقد است که این امر فشار روانی ناشی از حضور تماشاگران پرشور ایرانی را کاهش خواهد داد.

در مجموع، اظهارات وسام رزق نشان می‌دهد که تیم ملی ایران حریفی بسیار جدی برای قطر در این بازی خواهد بود و قطری‌ها برای کسب نتیجه مطلوب باید با تمام توان خود به میدان بیایند.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *