ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

نساجی – نوبهار در کارگران، سپاهان – آلمالیق در پیکان‌شهر

1 دقیقه خوانده شده

وضعیت غیرعادی و تاثیرات آن بر تیم‌ها

با توجه به تغییرات اخیر در لیگ قهرمانان آسیا، مسابقات فوتبال ایران از وضعیت خاصی عبور کرده‌اند. در هفته جاری، دیدارهای نساجی ایران و نوبهار ازبکستان، همچنین سپاهان ایران و آلمالیق ازبکستان در ورزشگاه آزادی برگزار خواهند شد. این تغییرات اساسی به دلیل مشکلاتی که سپاهان دچار شده است، به وجود آمده‌اند. از آنجایی که سپاهان از انجام بازی‌های خانگی در اصفهان محروم شد، ورزشگاه آزادی به عنوان تنها ورزشگاه دارای سیستم کمک داور ویدیویی (VAR) در ایران انتخاب شد.

آزادی: میزبان نساجی و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا

ورزشگاه آزادی از ابتدای لیگ قهرمانان آسیا میزبان بازی‌های نساجی و پرسپولیس است. طبق برنامه AFC، هر دو تیم در هفته‌های مختلف در آزادی بازی خواهند کرد. این وضعیت تا حدی غیرمعمول است زیرا معمولاً دو دیدار پشت سر هم در یک ورزشگاه و با فاصله زمانی چهار ساعتی برگزار نمی‌شود.

آمادگی تیم‌ها و برگزاری تمرینات

با توجه به این شرایط منحصر به فرد، هیچ یک از چهار تیمی که این هفته در آزادی بازی می‌کنند، تمرینات قبل از مسابقه را در زمین آزادی انجام نخواهند داد. تیم‌ها مجبور به تمرین در زمین‌های دیگر هستند. در حالی که سپاهان و آلمالیق در زمین پیکان تمرین خواهند کرد، نساجی و نوبهار تمرینات خود را در زمین کارگران تهران انجام خواهند داد.

نمایندگان تیم‌ها در کنفرانس خبری

هر چهار تیم نیز باید در کنفرانس خبری مشترک در محل فدراسیون فوتبال حضور داشته باشند تا آخرین اخبار و آمادگی‌های خود را به رسانه‌ها و طرفداران اعلام کنند. این تغییرات نشان از چالش‌های جدید در مسابقات فوتبال ایران و نیاز به سازگاری تیم‌ها با وضعیت‌های غیرمعمول دارد.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *