ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

نساجی در کورس بقا؛ شمس آذر هم امتیازات مشابه کسب کرد

1 دقیقه خوانده شده

تیم فوتبال نساجی مازندران در 5 بازی اخیر خود در لیگ برتر نمایش فوق‌العاده‌ای ارائه داده و خود را از قعر جدول نجات داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، نساجی که در ابتدای فصل به عنوان یکی از مدعیان اصلی سقوط به لیگ دسته اول محسوب می‌شد، در 5 دیدار اخیر خود 9 امتیاز کسب کرده و با 25 امتیاز در رده سیزدهم جدول رده بندی قرار گرفته است. پیکان تنها به دلیل تفاضل گل بهتر یک پله بالاتر از شاگردان ساکت الهامی ایستاده است.

نساجی در 5 هفته اخیر به ترتیب با تیم‌های سپاهان، تراکتور، ذوب آهن، پرسپولیس و استقلال خوزستان روبرو شده است. آنها مقابل سپاهان به تساوی رسیدند و در مصاف با پرسپولیس مغلوب شدند، اما در 3 دیدار دیگر خود به 3 پیروزی ارزشمند دست یافتند.

نگاهی به جدول لیگ برتر تا پایان هفته بیست و هفتم نشان می‌دهد که تیم شمس آذر نیز در 5 بازی آخر خود 3 پیروزی، یک تساوی و یک شکست کسب کرده است. تنها دو تیم بالای جدولی، استقلال تهران و پرسپولیس، آمار بهتری نسبت به نساجی و شمس آذر به ثبت رسانده‌اند.

نساجی همچنان خطر سقوط به دسته پایین‌تر را احساس می‌کند و در هفته بیست و هشتم باید در دیداری حساس به مصاف استقلال تهران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برود. هواداران نساجی امیدوارند با کسب پیروزی در این دیدار، حضور تیمشان در لیگ برتر برای فصل آینده قطعی شود. بازی دو تیم نساجی و استقلال روز سه‌شنبه یکم خرداد از ساعت 19:45 برگزار می‌شود.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *