ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

موفقیت‌های درخشان ورزشکاران اسکیت ایران در قهرمانی آسیا در چین

در رقابت‌های اسکیت قهرمانی آسیا که در شهر بیداهه چین برگزار شده، ورزشکاران ایران با اجرای‌های برجسته‌ای توانستند مدال‌های گرانبها به کشور خود بیاورند. تیم ملی اسکیت ایران در رشته سرعت با حضور در مسابقات، یک مدال نقره و دو مدال برنز به دست آورد.

در ماده ۱۰۰ متر سرعت، ورزشکاران اسکیت ایران نشان دادند که دارای توانایی و مهارت زیادی هستند. آروین نجفی در رده سنی جوانان موفق به کسب مدال نقره و محیا دست پاک و محمدسروش مهر در رده بزرگسالان به مدال‌های برنز دست یافتند.

تیم ایران با ترکیبی از ورزشکاران ممتاز از جمله محمد سروش مهر، آروین نجفی، محسن کاظمی، محیا دست پاک، آلاله حشمتی و سما شیخ بیگلو با راهنمایی مربی حرفه‌ای، محمد آرزومند، در این رقابت‌ها شرکت کردند و مدال‌های مهمی را به ایران آوردند.

روزهای پیشین نیز رضا لسانی و رومینا سالک در رشته فری استایل به ترتیب موفق به کسب مدال طلا و برنز شدند، و دو نماینده دیگر از ایران نیز در این رشته به عنوان نمایندگان شایسته حضور داشتند.

همچنین، ورزشکاران ایران در رشته هنری نیز با حضور محمود نیک پور، بیتا مرادخانی، صبا سادات طباطبایی، پرنیا رهنما و سارا حاجی پهلوان به رقابت‌ها پرداخته‌اند و امیدواریم با اجرای‌های برجسته‌شان، مدال‌های جدیدی به کشور اضافه کنند.

رقابت‌های اسکیت قهرمانی آسیا از اول تا ششم آبان در بیداهه چین برگزار می‌شود و تماشاگران همچنان منتظر اجراهای ممتاز ورزشکاران ایران هستند. این موفقیت‌ها نشان از تلاش، استعداد و اراده قوی ورزشکاران اسکیت ایران در رقابت‌های بین‌المللی دارد و به امید ادامه‌ی موفقیت‌های آینده ایرانیان در رشته اسکیت سرعت است.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *