ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

منتظر محمد در آستانه بازگشت به استقلال؛ تمایل نکونام و پیشنهادهای خارجی

1 دقیقه خوانده شده

تهران- منتظر محمد، هافبک عراقی تیم مس رفسنجان، در آستانه بازگشت به استقلال قرار گرفته است.

درخشش این بازیکن در تیم ملی امید عراق و باشگاه مس رفسنجان توجه جواد نکونام، سرمربی استقلال، را جلب کرده است. نکونام در تماسی با منتظر محمد، تمایل خود به استفاده از این بازیکن در فصل آینده را ابراز کرده است.

علاوه بر تمایل نکونام، منتظر محمد پیشنهادهایی نیز از تیم‌های قطری و عربستانی دریافت کرده است. با این حال، به نظر می‌رسد که او تمایل دارد به استقلال بازگردد و فصل آینده در جمع آبی‌پوشان بازی کند.

نیم‌فصل پرفروغ در مس رفسنجان:

منتظر محمد در نیم‌فصل دوم لیگ برتر بیست و دوم به صورت قرضی از استقلال به مس رفسنجان پیوست. او در این مدت عملکرد بسیار خوبی در ترکیب این تیم داشت و به یکی از مهره‌های کلیدی مس تبدیل شد.

محمد با بازی‌های خوب خود در مس رفسنجان، سهم زیادی در صعود این تیم به لیگ قهرمانان آسیا داشت. او همچنین در تیم ملی امید عراق نیز خوش درخشید و به همراه این تیم به مسابقات المپیک 2024 راه یافت.

افزایش ارزش:

سایت السومریه عراق ارزش منتظر محمد قبل از انتقال به لیگ ایران را 350 هزار دلار عنوان کرده است. با توجه به درخشش این بازیکن در لیگ ایران و تیم ملی امید عراق، به نظر می‌رسد که ارزش او به طور قابل توجهی افزایش یافته باشد.

بازگشت به جمع آبی‌پوشان؟

با توجه به تمایل نکونام و علاقه منتظر محمد به بازگشت به استقلال، به نظر می‌رسد که انتقال این بازیکن به جمع آبی‌پوشان در فصل نقل و انتقالات قطعی باشد.

بازگشت منتظر محمد می‌تواند خبر خوبی برای هواداران استقلال باشد. این بازیکن می‌تواند در کنار سایر هافبک‌های استقلال، خط هافبک قدرتمندی را برای این تیم تشکیل دهد.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *