ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

ملی‌پوشان تنیس برای حضور در تیم منتخب آسیا راهی مالزی شدند


نمایندگان تنیس ایران با هدف ارتقاء سطح مهارت‌های خود و نشان دادن توانایی‌های این رشته ورزشی در سطح بین‌المللی، عازم مالزی شدند تا در تیم منتخب آسیا شرکت کنند. این اعزام در چارچوب مسابقات قهرمانی توسعه تنیس آسیا صورت گرفته و نشان از تلاش و پیگیری مستمر فدراسیون تنیس ایران برای حضور فعال در میادین بین‌المللی دارد.

آمادگی برای نبرد در کوچینگ مالزی

فرشاد صفتی، مدیر تیم‌های ملی تنیس ایران، با اشاره به برگزاری این رقابت‌ها از ۱۸ فروردین به مدت ۱۴ روز در کوچینگ مالزی، اعلام کرد که هانا شعبانپور و کیارش صادقی، دو تنیسور جوان و مستعد ایران، با هدف نمایش توانمندی‌های خود به این رقابت‌ها اعزام شده‌اند. هدایت این تیم بر عهده فربد فهمی است که مسئولیت رهبری تیم منتخب آسیا را بر عهده دارد.

تنیسورهای ایرانی در میان برترین‌های آسیا

این دو نماینده ایران به دلیل عملکرد درخشان در رویدادهای مختلف، از جمله مسابقات عمان، به عنوان نمایندگان ایران در این دوره از مسابقات انتخاب شده‌اند. آنها قرار است در کنار نمایندگانی از کشورهای مختلف آسیایی در دو بخش انفرادی و دونفره به رقابت بپردازند و توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند.

تلاش برای کسب جواز حضور در مسابقات قهرمانی آسیا

علاوه بر این، مدیر تیم‌های ملی تنیس به حضور تیم دختران و پسران ایران در رقابت‌های کمتر از ۱۲ سال اردن نیز اشاره کرد. این رویداد، که به عنوان پیش‌درآمدی برای مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان برگزار می‌شود، فرصتی است برای نمایندگان ایران تا با کسب عناوین برتر، جواز حضور در این رویداد معتبر آسیایی را به دست آورند.

جمع‌بندی

مشارکت نمایندگان ایران در مسابقات توسعه تنیس آسیا و تلاش آنها برای کسب موفقیت در این عرصه بین‌المللی، نشان‌دهنده پویایی و رشد روزافزون تنیس در ایران است. حضور این ورزشکاران در میادین آسیایی و جهانی فرصتی است برای نشان دادن توانمندی‌های ورزشی ایران و ایجاد انگیزه بیشتر برای جوانان و نوجوانان علاقه‌مند به این رشته ورزشی.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *