ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

مدال برنز مسابقات بسکتبال کشور به پسران شاهرودی رسید


در رویدادی قابل توجه و پرافتخار، تیم بسکتبال سه‌نفره پسران شاهرود، نماینده استان سمنان، با درخشش در چهلمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان پسر سراسر کشور، توانست مقام سوم و مدال برنز را به خود اختصاص دهد. این دوره از مسابقات که به میزبانی استان اصفهان برگزار شد، شاهد حضور رقبای قدرتمندی از سراسر کشور بود.

پیروزی درخشان شاهرودی‌ها

رضایی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شاهرود، با اشاره به این پیروزی ارزشمند، گفت: تیم بسکتبال سه‌نفره پسران شاهرود در دیدار رده‌بندی با برتری قاطعانه در مقابل تیم استان چهارمحال و بختیاری، توانست به مقام سوم این دوره از مسابقات دست یابد. این پیروزی، حاصل تلاش‌ها و هماهنگی بالای اعضای تیم بود که در میان ۳۲ تیم شرکت‌کننده، خود را به عنوان یکی از برترین‌ها معرفی کردند.

تلاش و همدلی، رمز موفقیت

این دستاورد، نتیجه تلاش‌ها و پشتکار اعضای تیم و کادر فنی بوده است. معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شاهرود با بیان این مطلب افزود که این موفقیت تنها محصول تمرینات فشرده و همدلی بین بازیکنان و مربیان است. وی تأکید کرد که این پیروزی بیانگر پتانسیل بالای ورزش در شهرستان شاهرود و استعدادهای برجسته جوانان این منطقه است.

پیام تبریک و قدردانی

به پاس این موفقیت بزرگ، مسئولین آموزش و پرورش و اهالی ورزش شهرستان شاهرود، ضمن ابراز خرسندی و تبریک به اعضای تیم و کادر فنی، از زحمات آنان قدردانی کردند. این پیروزی، بی‌شک، الهام‌بخش سایر ورزشکاران جوان برای تلاش و کوشش بیشتر در راه رسیدن به افتخارات ورزشی است.

نتیجه‌گیری

دستیابی تیم بسکتبال سه‌نفره پسران شاهرود به مقام سوم مسابقات ورزشی دانش‌آموزان پسر سراسر کشور، نشان‌دهنده روحیه بالای رقابتی و استعداد فراوان جوانان این منطقه در عرصه ورزشی است. امید است این موفقیت آغازی برای کسب افتخارات بیشتر در آینده باشد و نام شاهرود را بیش از پیش در صحنه ورزش کشور مطرح سازد.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *