ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

محور کندوان تا ساعت ۲۴ مسدود است


در خبری که توجه همه علاقه‌مندان به سفرهای نوروزی را به خود جلب کرده، محور کندوان به دلیل ایمن سازی تا ساعت ۲۴ امشب مسدود اعلام شده است. سید محسن هاشمی، رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران، تأکید کرد که این اقدام به منظور تضمین امنیت مسافران و رانندگان انجام می‌شود.

راه‌های جایگزین برای مسافرت

برای آن دسته از مسافرانی که قصد دارند از مسیر مازندران عبور کنند، محورهای هراز، کناره، سوادکوه، و کیاسر به عنوان جایگزین پیشنهاد می‌شود. هاشمی افزود که تردد در این محورها به صورت عادی و روان ادامه دارد.

شرایط جوی مطلوب

همچنین، با توجه به شرایط جوی حاکم بر استان، هیچ مشکلی برای تردد در جاده‌های جایگزین پیش‌بینی نمی‌شود. رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران تأکید کرد که هواشناسی هیچ هشدار خاصی مبنی بر مخاطرات جوی در استان صادر نکرده است.

توصیه‌های ایمنی

رانندگان و مسافران محترم توصیه می‌شود با توجه به مسدود بودن محور کندوان، برنامه‌ریزی سفر خود را متناسب با شرایط جدید تنظیم کرده و از محورهای جایگزین استفاده نمایند. همچنین، آمادگی کامل و رعایت اصول ایمنی در جاده‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

پایان یک روز با آرامش

این تصمیم با هدف افزایش امنیت جاده‌ها و رفاه حال مسافران اتخاذ شده است. از همه شهروندان و مسافران درخواست می‌شود تا با صبر و شکیبایی، همکاری لازم را با مسئولین جاده‌ای داشته باشند تا بتوانیم شاهد یک پایان امن و آرام برای این روز باشیم.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *