ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

متفکر آزاد: سامانه نانینو مشکل نان را حل نکرد

در جلسه علنی مجلس، عضو هیات رییسه انتقاداتی را به سامانه نانینو ابراز کرده و برخی مشکلات را مورد بررسی قرار داده است. در این مقاله، به بررسی نقدها و نیازمندی‌های فوری در رابطه با سامانه نانینو می‌پردازیم.

انتقادات متفکرآزاد به سامانه نانینو

متفکرآزاد، عضو هیات رییسه مجلس، در تذکرات خود به وزیر ارتباطات اظهار کرد که قرار بوده بود سامانه نانینو مشکل نان را حل کند، اما معطلی‌ها و اختلالات در این سامانه باعث اختلافات بین مردم و نانوایان شده و ضررهایی را برای این طبقه کاری ایجاد کرده است.

مشکلات در هزینه‌ها و خدمات

متفکرآزاد نیز به مشکلات موجود در هزینه‌ها و خدمات اینترنت اشاره کرده و از وزیر ارتباطات پرسیده است که آیا هزینه فیلترشکن کافی نبوده که باید هزینه‌های اضافی به مردم تحمیل شود؟

تأخیر در پرداخت پاداش بازنشستگان

یکی از نقدهای ابراز شده توسط متفکرآزاد، تأخیر در پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان است. او این مسئله را حق‌الناس دانسته و خواستار تدابیر فوری برای پرداخت به موقع این پاداش‌ها شده است.

مشکلات در تغییرات قبض برق

در تذکرات خود، این نماینده از تغییرات ناگهانی در قبوض برق به خصوص برای صنایع خود تعجب کرده و از انصاف این تصمیمات سؤال کرده است.

نیاز به اصلاحات جامع در نظام اجرایی

متفکرآزاد به ضرورت اصلاحات جامع در نظام اجرایی کشور اشاره کرده و از رئیس جمهور خواسته است که برای تسهیلات تکمیلی در این زمینه اقداماتی را به عمل آورد.

در نهایت، نیاز به بررسی جدی تمامی نقدها و تدابیر سریع جهت بهبود وضعیت سامانه نانینو احساس می‌شود.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *