ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

لائوتارو مارتینز: طارمی کمک زیادی به اینتر خواهد کرد

1 دقیقه خوانده شده

کاپیتان آرژانتینی اینتر، مهدی طارمی را مهاجمی بزرگ با توانایی‌های فنی بسیار بالا دانست و ابراز اطمینان کرد که او می‌تواند کمک زیادی به نراتزوری در فصل آینده بکند.

به گزارش ایسنا، مهدی طارمی پس از چهار فصل درخشان در پورتو، راهی ایتالیا شد و با امضای قراردادی به اینتر، قهرمان سری A، پیوست.

لائوتارو مارتینس در تمجید از هم‌تیمی جدید خود گفت: “طارمی کمک زیادی به اینتر خواهد کرد. من قبلاً برابر او بازی کرده‌ام و بازی‌های زیادی از او دیده‌ام. او مهاجمی بزرگ و بسیار باهوش است که سبک خاص خودش را دارد.”

مارتینس همچنین درباره شرایط خودش و آینده‌اش در اینتر اظهار داشت: “در آستانه توافق نهایی با اینتر برای تمدید قرارداد هستم. به توافق رسیده‌ایم و فقط جزئیاتی باقی مانده است. دوست داشتم تا پایان هفته قراردادم تمدید شود، اما شاید کمی به تأخیر بیفتد. مشکلی نیست. اینتر خانه من است و در این تیم می‌مانم.”

مهاجم آرژانتینی نراتزوری در خصوص اهداف اینتر برای فصل آینده گفت: “هدف بعدی ما قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست که برای رسیدن به آن نهایت تلاش‌مان را به کار می‌گیریم.”

اینتر فصل گذشته به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافت، اما در بازی نهایی با نتیجه یک بر صفر مغلوب منچسترسیتی شد و از کسب عنوان قهرمانی بازماند. با این حال، این تیم در فصل جاری سری A با اقتدار جام قهرمانی را بالای سر برد.

با پیوستن مهدی طارمی به اینتر، انتظار می‌رود که خط حمله این تیم قدرتمندتر از قبل شود و نراتزوری شانس بیشتری برای کسب عناوین قهرمانی در ایتالیا و اروپا داشته باشد.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *