ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

 قهرمان مسابقات اسکواش جایزه بزرگ بانوان کشور مشخص شد


در امتداد رقابت‌های ورزشی با اهمیت در سطح کشور، مسابقات اسکواش جایزه بزرگ بانوان با نام «گیلان کاپ»، در شهرستان رشت به پایان رسید. این دوره از مسابقات، با حضور ۲۷ ورزشکار زن از استان‌های مختلف ایران، صحنه‌ای از رقابت‌های نفس‌گیر و دیدنی را فراهم آورد که در نهایت، فرشته اقتداری موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

حضور چشمگیر بانوان ورزشکار

ورزشکاران شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات، با انگیزه و آمادگی کامل، در خانه اسکواش گیلان واقع در مجموعه ورزشی یادگار امام(ره)، به رقابت پرداختند. این رقابت‌ها که به صورت حذفی برگزار شد، نشان از سطح بالای مهارت و توانایی شرکت‌کنندگان داشت.

راهیابی به فینال

آیلی نیری از استان فارس و فرشته اقتداری از جزیره کیش، با عبور موفقیت‌آمیز از مراحل مختلف، به دیدار نهایی این دوره از مسابقات راه یافتند. در دیدار حساس و تعیین‌کننده فینال، اقتداری با نمایشی قدرتمند، بر حریف خود غلبه کرد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

مقام‌های ارزشمند

آیلی نیری با کسب عنوان نایب قهرمانی و نگین سلطانی از گلستان به همراه فاطمه فلاحتی از یزد که به طور مشترک مقام سوم را از آن خود کردند، توانستند جایگاه خود را در میان برترین‌های این دوره از مسابقات تثبیت نمایند.

اهدای جوایز و تقدیر

مسابقات اسکواش جایزه بزرگ بانوان «گیلان کاپ»، طی سه روز رقابت، شاهد حضور و تلاش ورزشکاران برای کسب عناوین برتر بود. در پایان این دوره از مسابقات، به نفرات برتر تندیس قهرمانی و جوایز نقدی اهدا شد تا تلاش و پشتکار آن‌ها مورد تقدیر قرار گیرد.

پایانی برای یک دوره رقابتی هیجان‌انگیز

مسابقات اسکواش جایزه بزرگ بانوان «گیلان کاپ»، با پایانی خوش برای فرشته اقتداری و سایر ورزشکاران برتر، نمونه‌ای از توانایی و استعداد بانوان ایرانی در عرصه ورزشی را به نمایش گذاشت. این رویداد، نه تنها جایگاه ورزش بانوان را در سطح کشور تقویت کرد بلکه انگیزه‌ای برای شرکت‌کنندگان آینده در این رشته ورزشی فراهم آورد.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *