ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

قتل درون خانه: مرگ دردناک داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر

آغاز یک تراژدی: مرگ ناگهانی داریوش مهرجویی و همسرش

شنبه شب، یک فاجعه درون خانه به وقوع پیوست و دنیای هنر ایران در ماتم فرو رفت. داریوش مهرجویی، کارگردان برجسته سینمای ایران، و همسرش وحیده محمدی‌فر در ویلای خصوصی خود در کرج به دست آدم‌کشی وحشیانه با چاقو قرار گرفتند. این حادثه وحشیانه همچنان با راز و رمز در هوای شبی انگیزه‌های ناشناخته‌ای را با خود به همراه داشته است.

واکنش قاطع نیروهای پلیس و دادگستری

در پی اطلاع دختر مرحوم این هنرمند بزرگ، نیروهای پلیس و دادستانی به سرعت وارد عمل شدند. رییس کل دادگستری البرز، حسین فاضلی هریکندی، اظهار داشت: “داریوش مهرجویی حدود ساعت ۲۰:۵۰ به دخترش پیام داد که برای شام به خانه بیاید. اما وقتی دختر به خانه رسید، منظری وحشیانه را پیدا کرد؛ پدر و مادرش با چاقو به قتل رسیده‌اند.”

تلاش برای شناسایی و دستگیری متهمان

فاضلی هریکندی ادامه داد: “با توجه به اطلاعات فوری از محل حادثه، دستگاه‌های پلیسی فوراً در محل حاضر شدند و تحقیقات را شروع کردند. تیم‌های ویژه با دقت به جزئیات پرداخته و در تلاشند تا متهمان این جرم وحشیانه را شناسایی و دستگیری کنند.”

گمانه‌زنی در مورد انگیزه این جنایت وحشیانه

تا کنون انگیزه این جرم وحشیانه مشخص نشده است. با این حال، ادعا می‌شود که ضربات چاقو باعث مرگ داریوش مهرجویی و همسرش شده‌اند. پلیس و تیم‌های کارآگاهی در حال بررسی موضوع به دقت هستند تا این پرده از رازهای این قتل درون خانه برداشته شود.

پایان یک دوره درخشان هنری

داریوش مهرجویی، که در طول دوره حرفه‌ای خود با آثاری همچون “هامون”، “دایره مینا”، “گاو” و “پری” مشهور شد، اینبار در داستانی تلخ به پایان رسید. مرگ او و همسرش یک نقطه تیره در هنر ایران به جا گذاشت و جامعه هنری این کشور در حال ماتم و اندوه است.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *