ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

عقب‌نشینی رئیس کمیسیون اروپا از حمایت همه‌جانبه از صهیونیست‌ها

1 دقیقه خوانده شده

در تازه‌ترین اظهارات، اورسولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپا، از موضع قبلی خود در حمایت قاطع از رژیم صهیونیستی در جنگ علیه غزه، تا حدودی عقب‌نشینی کرد. وی تأکید نمود که این رژیم باید تلاش‌های بیشتری برای کاهش مصیبت‌های وارد بر مردم غزه انجام دهد.

اهمیت توجه به حقوق بشر

فون در لاین در گفت‌وگو با شبکه عمومی ZDF آلمان بیان کرد که اسرائیل باید وظیفه حمایت از مردم را به شکلی مؤثرتر از آنچه که تا کنون انجام داده، عملی کند. این تأکید بر ضرورت محافظت از جان غیرنظامیان و کاهش رنج‌های بشری در منطقه مورد مناقشه است.

لزوم ایجاد کریدور کمک‌های بشردوستانه

رئیس کمیسیون اروپا اعلام کرد که اتحادیه اروپا برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی کریدور کمک‌های دریایی از قبرس به غزه را دارد. این اقدام در راستای رفع فاجعه انسانی در غزه و تأمین نیازهای اولیه مردم این منطقه است.

همکاری برای بازرسی کالاها

فون در لاین اذعان کرد که اجازه بازرسی کالا‌ها توسط اسرائیل یک شرط اساسی برای اجرای عملیات دریایی است. این تدبیر امنیتی به منظور جلوگیری از انتقال اقلام ممنوعه و تسلیحات به غزه در نظر گرفته شده است.

تلاش برای کمک‌رسانی زمینی

رئیس کمیسیون اروپا همچنین تأکید کرد که در حال رایزنی برای افزایش کمک‌های زمینی به غزه است. این تلاش‌ها به منظور تسهیل رسیدگی به نیازهای فوری مردم درگیر در بحران است.

جمع‌بندی

تغییر موضع رئیس کمیسیون اروپا نسبت به وضعیت غزه نشان از درک عمیق‌تر نیازهای انسانی در این منطقه دارد. همکاری بین‌المللی و اقدامات سازنده برای رسیدگی به بحران انسانی در غزه، اقدامی حیاتی در مسیر حمایت از حقوق بشر و کاهش آلام مردم این منطقه است.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *