ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

عبدالله موحد در ایران: به خاطر بازگشت به وطن سر از پا نمی‌شناسم

1 دقیقه خوانده شده


عبدالله موحد، اسطوره ورزش ایران و دارنده ۶ مدال طلای جهان و المپیک در کشتی آزاد، به همراه همسرش از آمریکا به ایران بازگشته است. ورود او به کشور به مناسبت مراسم سده المپیک و رونمایی از صدای تختی، با استقبال مسئولان کمیته المپیک و صندوق حمایت از قهرمانان همراه شد.

تشویقات و استقبال گرم مسئولان ایرانی

در بخش CIP فرودگاه، عبدالله موحد با حمیدرضا سلامی و محمود عبداللهی، مسئولان کمیته المپیک، و اکبر فیض، مدیر روابط عمومی صندوق حمایت از قهرمانان، به استقبال گرم مسئولان ایرانی رسید. این لحظه باشکوه نشان‌دهنده ارتباط قوی این اسطوره ورزشی با وطن خود بود.

حس خوشحالی و ارتباط عمیق با ایران

پس از ورود، عبدالله موحد در پاسخ به سوالات خبرنگاران اظهار کرد: “ایران وطن من بوده و هست. از اینکه دوباره وارد کشور شدم، سر از پا نمی‌شناسم و بسیار خوشحالم.” وی همچنین به تاریخچه مثبت و ارتباط عمیق خود با مردم ایران اشاره کرد.

دوستی با مردم و آرزوهای خوب برای ایران

دارنده ۶ مدال طلای جهان و المپیک اظهار داشت: “مردم کشورم به من لطف داشته و مورد محبت آن‌ها بودم. من هم وطنم و مردم ایران را دوست دارم.” او درخواست کرد تا به کشور خود بازگشته و دانش و تجربیات خود را در خدمت جوانان ایران قرار دهد.

تعهد به ماندگاری در وطن

عبدالله موحد در اتمام صحبت‌های خود اظهار کرد: “به مردم سرزمینم درود می‌فرستم و بهترین آرزوها را برایشان خواستارم.” با این ورود با شکوه، اسطوره کشتی آزاد ایران تعهد کرده است در وطن خود باقی بماند و به جوانان ایرانی الهام بخشیده و تجربیاتش را به اشتراک بگذارد.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *