ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت: بررسی و تغییرات

جلسه بررسی ایرادات توسط کمیسیون اجتماعی

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که کمیسیون اجتماعی در هفته آینده جلسه‌ای برگزار می‌کند تا ایرادات اعلام شده توسط شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت را در طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت بررسی کند.

اقدامات برای رفع ایرادات

در گفت‌وگو با ایسنا، اسماعیلی به وضعیت کنونی طرح اشاره کرد و اعلام کرد: “با توجه به ایراداتی که شورای نگهبان و مجمع به این طرح اعلام کرده‌اند، جلسه‌ای را برای هفته آتی در نظر گرفته‌ایم. حقوقدان شورای نگهبان نیز در این جلسه حضور خواهد داشت. پس از رفع ایرادات شورای نگهبان، به سراغ رفع ایرادات مجمع خواهیم رفت.”

تمرکز بر پایان بررسی لایحه برنامه هفتم

اسماعیلی اظهار کرد: “اگر تا پایان این هفته بررسی لایحه برنامه هفتم در مجلس به پایان برسد، هفته آینده تمام تلاش خود را برای رسیدن به نتیجه در زمینه طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت خواهیم کرد. ایرادات مجمع به سیاست‌های کلی نظام باز می‌گردد و ایرادات شورای نگهبان قابل حل است.”

نقد مردم و تأکید بر رای مجلس

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی نیز به اهمیت این طرح اشاره کرد و گفت: “تمام تلاش مجلس به نتیجه رساندن طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت متمرکز است. رای بالای دو بار مجلس بر این طرح نشان‌دهنده تأکید نمایندگان بر این موضوع است. مطالبه همه نمایندگان به نتیجه رسیدن این طرح است و ما جدی به پیگیری آن هستیم.”

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *