ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

شرکت نفت و گاز “اروندان” ۸ قرارداد و تفاهم‌نامه همکاری منعقد کرد

در روز سوم از نمایشگاه صنعت نفت خوزستان، شرکت نفت و گاز “اروندان” با حضور فعال درخشان خود، توانسته است با هشت شرکت داخلی و دانشگاه‌ها هشت قرارداد و تفاهم‌نامه همکاری را امضا کند.

1. قراردادهای خدمات فنی و مهندسی

با حضور عبدالله عذاری اهوازی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، هفت قرارداد و یک تفاهم‌نامه همکاری در زمینه خدمات فنی و مهندسی به امضا رسید. این قراردادها شامل خدمات لوله مغزی سیار، پمپ تراک، اسید کاری، و سیمانکاری برای تقویت همکاری با شرکت صنایع نفت امین سازه سورنا بود.

2. قراردادهای خرید مواد شیمیایی

در زمینه تأمین مواد شیمیایی، سه قرارداد برجسته به امضا رسید. این قراردادها شامل خرید ۲۳۶ هزار لیتر ماده شیمیایی باکتری کش تایپ ۱ و ۲، خرید ۸۰ هزار لیتر ماده شیمیایی ضد خوردگی نفت، و خرید ۵۳۰ هزار لیتر تعلیق شکن برای منطقه آزادگان شمالی بود.

3. توسعه فناوری در عملیات اسیدکاری چاه

یکی از قراردادهای مهم امروز، قرارداد ارتقای بازدهی عملیات اسیدکاری چاه بود. این قرارداد با همکاری شرکت دانش بنیان فناوری ازدیاد برداشت فارس (فتکو) به امضا رسید تا با افزایش عمق نفوذ اسید و کاهش تاثیرات جانبی، بهبودی ملحوظ در عملکرد چاه‌های شرکت نفت و گاز اروندان ایجاد شود.

4. همکاری در تأمین آب

در حاشیه نمایشگاه، تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت بهره‌برداری، تولید و انتقال آب غدیر خوزستان و شرکت نفت و گاز اروندان به امضا رسید. این تفاهم‌نامه به هدف همکاری‌های متقابل در تأمین آب موردنیاز و بهره‌برداری از تجهیزات صنایع نفت به امضا رسید.

با امضای این قراردادها و تفاهم‌نامه‌ها، شرکت نفت و گاز “اروندان” نشان داده است که تعهدات خود در بهبود فرآیندها و همکاری‌های با شرکت‌های داخلی و دانشگاه‌ها را جدی می‌گیرد. این اقدامات منجر به توسعه صنعت نفت در ایران خواهد شد و شرکت “اروندان” به عنوان یکی از برترین شرکت‌های نفتی در کشور به شمار خواهد رفت.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *