ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

«شرق» مجرم شناخته شد


در جلسه امروز دادگاه مطبوعات، مدیر مسئول روزنامه “شرق” به اتهام انتشار اخبار خلاف واقع در مورد کنکور محاکمه شد. اکبر نصراللهی، سخنگوی هیات منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی، اعلام کرد که مدیر مسئول این روزنامه به اکثریت آراء مجرم شناخته شد و تخفیفی برای او در نظر گرفته نشد.

انتشار مطالب خلاف واقع در مورد کنکور

اتهامات به مدیر مسئول روزنامه “شرق” مربوط به انتشار مطالب خلاف واقع در خصوص کنکور بود. شاکی ادعا کرده بود که این روزنامه بدون داشتن مستندات مناسب، سوالات آزمون سه روز قبل از برگزاری کنکور را منتشر کرده و این اقدام موجب تشویش اذهان عمومی و نگرانی داوطلبان برای ورود به دانشگاه شده است.

دفاع ناپذیر از مدیر مسئول

مدیر مسئول روزنامه “شرق” در دفاع خود اتهامات را نپذیرفت و آن‌ها را عجیب دانست. به گفته وکیل شاکی، روزنامه بدون داشتن مدارک معتبر سوالات کنکور را منتشر کرده بود. درخواست وکیل شاکی برای ارائه مدارک لو رفتن سوالات توسط روزنامه شرق نیز رد شد.

اتهامات دیگر به مدیر مسئول پایگاه تحلیلی سینما مثبت

پرونده دیگری نیز در دادگاه مطبوعات به اتهامات مدیر مسئول پایگاه تحلیلی سینما مثبت مطرح شد. این اتهامات شامل نشر اخبار جعلی و تشویش اذهان عمومی بود. دادگاه تصمیم گرفت که پس از قبول فرجام‌خواهی شاکی، مجدداً در مورد این پرونده تصمیم بگیرد.

نتیجه نهایی دادگاه

دادگاه پرونده‌های مذکور بعد از مذاکرات با حضور شاکی، تصمیمات لازم را اتخاذ خواهد کرد. سخنگوی هیئت منصفه بیان کرد که در صورت قبول فرجام‌خواهی شاکی، تصمیم نهایی در مورد مجرمیت مدیر مسئول روزنامه “شرق” و پایگاه تحلیلی سینما مثبت خواهد بود.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *