ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

شب فوق‌العاده اروپا: صعود تیم‌های دورتموند، بارسلونا و اتلتیکومادرید در مقابل فرار پاریسی‌ها

1 دقیقه خوانده شده

شب نخست از دور پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با ۶ بازی خاتمه یافت و طی آن تیم‌های دورتموند، بارسلونا و اتلتیکومادرید صعود خود به دور حذفی را قطعی کردند.

گروه E: اتلتیکومادرید با پیروزی صعود خود را قطعی کرد

در این گروه، اتلتیکومادرید با پیروزی ۳ بر یک مقابل فاینورد، علاوه بر قطعی کردن صعود خود، لاتزیو را نیز به لیگ اروپا فرستاد. این پیروزی نشان‌دهنده عملکرد برجسته اتلتیکومادرید در دور گروهی است.

گروه F: دورتموند با پیروزی غیرممکن صعودش را قطعی کرد

در گروهی که به گروه مرگ معروف است، دورتموند با پیروزی ۳ بر یک مقابل میلان، موفق به قطعی کردن صعود خود شد. این اتفاق غیرممکن را نشان‌دهنده قدرت و توانایی دورتموند در مسابقات بین‌المللی است.

گروه G: سیتیزن‌ها با کامبک جبرانی صعود کردند

در گروهی که بازی‌ها تشریفاتی بود، سیتیزن‌ها موفق به جبران شکست خانگی در نیمه نخست شدند. کامبک ۳ گله آن‌ها، لایپزیش را با دست خالی به آلمان فرستاد. این نتیجه نشان‌دهنده استقامت و توانایی تیم معتبر مانچسترسیتی در رقابت‌های اروپایی است.

گروه H: بارسلونا با تکیه بر نبوغ فردی به دور حذفی صعود کرد

با تکیه بر نبوغ فردی ستاره‌های پرتغالی، بارسلونا موفق به مغلوب کردن پورتو با نتیجه ۲ بر یک شد. این پیروزی، بارسلونا را پس از ۲ سال غیبت به دور حذفی این رقابت‌ها راهنمایی کرد.

مقاله بالا به تفصیل به عملکرد و پیشرفت تیم‌های دورتموند، بارسلونا و اتلتیکومادرید در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا پرداخته است.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *