ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

آغاز روند سنجش سلامت ۱۱۰ هزار نوآموز در خوزستان

1 دقیقه خوانده شده


در جلسه ستاد سنجش سلامت نوآموزان در اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان، سیده فرانک موسوی، معاون آموزش ابتدایی، اهمیت نوبت‌گیری و سنجش سلامت نوآموزان را بررسی کرد. وی به والدین تاکید کرد که این نوبت‌گیری تا قبل از بهمن‌ماه انجام شود.

نحوه نوبت‌گیری اینترنتی

موسوی اعلام کرد: “والدین با داشتن نوآموزان پیش دبستانی در سال تحصیلی ۱۴۰۲، می‌توانند از طریق سامانه my.medu.ir یا درگاه دولت با پرداخت ۶۰ هزار تومان به صورت اینترنتی نوبت‌گیری کنند.”

مراحل پس از نوبت‌گیری

پس از نوبت‌گیری، والدین باید هنگام مراجعه به مرکز سنجش مدارکی مانند پرینت نوبت نوآموز و شناسنامه نوآموز را به همراه داشته باشند. همچنین توصیه شده است که والدین در هنگام نوبت‌گیری مرکز جامع سنجش شهرستان خود را انتخاب کنند.

پیش‌بینی تعداد نوآموزان: ۱۱۰ هزار نفر

موسوی اظهار کرد: “پیش‌بینی می‌شود ۱۱۰ هزار نوآموز پیش دبستانی در طرح سنجش سلامت ثبت‌نام کنند.” این برنامه با رویکرد جدید، به کمک ۴۶ مرکز جامع سنجش، آموزش و توانبخشی در سطح خوزستان در طول سال وظیفه سنجش سلامت نوآموزان را بر عهده دارد.

سنجش سلامت در طول سال

بر خلاف رویه قبلی، که سنجش سلامت در بازه تابستان انجام می‌شد، در رویکرد جدید این فرآیند در طول سال و تا قبل از پایان سال انجام می‌شود. این تغییر بهبودی در فرآیند سنجش سلامت و پیشگیری از مشکلات بهداشتی نوآموزان را هدف قرار داده است.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *