ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

سرلشکر باقری در بغداد: هیچ مشکلی در زمینه امنیتی با عراق نداریم

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، سرلشکر محمد باقری، در جریان سفر به بغداد اظهاراتی داشت که نکات مهمی از همکاری نظامی ایران و عراق را برجسته کرد. او با اطمینان اعلام کرد که در زمینه امنیتی هیچ مشکلی با عراق وجود ندارد.

هدف از سفر: گسترش روابط دوجانبه نظامی

سفر سرلشکر باقری به بغداد با هدف افزایش همکاری نظامی با عراق صورت گرفته است. او در دیدار با فرماندهان ارتش عراق و مسئولان سیاسی، روابط نظامی را به عنوان هدف اصلی این سفر تأکید کرد.

سرلشکر باقری به تبادل دانشجویان ارتش عراق و ایران اشاره کرد و بیان کرد که تعداد زیادی از دانشجویان ارتش عراق در دانشگاه‌های نظامی ایران تحصیل می‌کنند. همچنین او افزود که امکان تحصیل دانشجویان ایرانی در کشور عراق نیز وجود دارد.

تجلی احترام به شهدای ایران و عراق

در شهر بغداد، سرلشکر باقری در محل شهادت سردار قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس حضور پیدا کرد و به ادای احترام به این 2 شهید بزرگوار پرداخت . این اظهارات نشان از احترام و ارتباط عمیق ایران با شهدای عراقی و جنایات آمریکا در این زمینه دارد.

سرلشکر باقری در پایان اظهارات خود ابراز امیدواری کرد که ارتباطات عملیاتی و آموزشی بیشتری میان ایران و عراق برقرار شود و تأکید کرد که این سفر پایه‌های گسترش روابط نظامی این دو کشور را می‌گذارد.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *