ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

سردار رادان: گیلان از استان‌های موفق در تأمین امنیت است


فرمانده‌کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، سردار احمدرضا رادان، اظهار کرد که استان گیلان علاوه بر مزیت‌های مسافرپذیری و مهمان‌نوازی، از جمله استان‌های برجسته در حوزه تأمین امنیت است. در جشنواره سراسری فرهنگی، ادبی و هنری ره‌آورد پیاده‌روی اربعین، وی افتخارات امنیتی گیلان را تحسین کرده و تلاش‌های مثبت فرمانده انتظامی استان را تأکید کرده است.

سردار رادان، در حاشیه جشنواره، به ارتباط فرهنگ عاشورا با پلیس انتظامی اشاره کرد و بیان کرد: “پلیس از فرهنگ عاشورا الگو گرفته و در ایام اربعین، مدافعان امنیت نیز با رفتارهای خود، این فرهنگ را نمایان کرده‌اند.” او تأکید کرد که پلیس به تداوم این مسیر عاشورایی با پویایی و استواری ادامه می‌دهد.

سردار رادان از تلاش‌های مرزبانان در حفاظت از امنیت شهر مرزی راسک خبر داد و افزود: “فرزندان این منطقه با قرار دادن سینه خود در مقابل گلوله‌های تروریست‌ها، امنیت مردم را تضمین کرده‌اند، که نشان از مجاهدت ویژه‌ای است که با تأثیر از فرهنگ امام حسین(ع) انجام شده است.”

فرمانده‌کل انتظامی تأکید کرد که تأمین امنیت عمومی از وظایف اصلی این نهاد است و این کار با همکاری دولت، قوه قضائیه، مجلس شورای اسلامی و با حمایت مردم انجام شده است. او از تعهد و وظیفه فراگیر پلیس در تأمین امنیت در حوزه‌های مختلف گفت.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *