ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

ستاره آمریکایی شهرداری گرگان جدا می‌شود؟

این روزها شائبه‌هایی مبنی بر اختلافات مالی و مصدومیت ویل چری، گارد آمریکایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان، مورد توجه قرار گرفته است. این ستاره آمریکایی، که یکی از بازیکنان اصلی تیم برتر و سوپر لیگ غرب آسیا محسوب می‌شود، در دو بازی اخیر تیم حاضر نشده و این موضوع انگیزه بسیاری از طرفداران و دنبال‌کنندگان بسکتبال را برانگیخته است.

تعلل‌های مختلف درباره دلیل عدم حضور ویل چری در تیم شهرداری گرگان مطرح شده است. در حالی که سرمربی تیم، مصطفی هاشمی، از عدم حضور وی در دو بازی اخیر به دلیل مشکلات فیزیکی خبر داده و این موضوع را تأیید کرده است، شائبه‌هایی نیز در میان هواداران این تیم رواج یافته که مبنی بر اختلافات مالی و عدم پرداخت مطالبات ویل چری توسط مدیران باشگاه می‌باشد.

نخستین عدم حضور چری در بازی مهم مقابل طبیعت تهران، ابتدای شایعات بوده است. این گارد آمریکایی حتی با لباس شخصی روی نیمکت تیم حاضر نشده و این موضوع سوالاتی را در ذهن طرفداران ایجاد کرده است. در پاسخ به این موضوع، مصطفی هاشمی اظهار کرد: «او کمی از ناحیه کمر احساس درد داشت و ریسک نکردیم.»

هرچند سرمربی تیم تأکید داشته که مشکل فیزیکی ویل چری جدی نیست و او در بازی‌های آتی حضور خواهد داشت، اما در دیدار بعدی تیم مقابل آورتا ساری، ویل چری هنوز هم در ترکیب تیم حاضر نشد و این امر باعث شایعات و گمانه‌زنی‌های بیشتر درباره اختلافات مالی شده است.

شنیده می‌شود که عدم پرداخت مطالبات ویل چری توسط مدیران باشگاه، ممکن است به جدایی این ستاره آمریکایی از تیم منجر شود. در صورتی که این شرایط ادامه داشته باشد، احتمالاً ویل چری تصمیم به جدایی از تیم گرگان خواهد گرفت.

ویل چری که جایگزین پری پتی، ستاره سابق شهرداری گرگان شده بود، اکنون امتیازآورترین بازیکن رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا محسوب می‌شود. آیا این ستاره آمریکایی به حضورش در تیم ادامه خواهد داد یا این اختلافات به جدایی او ختم می‌شود؟ این سوال بر سر زبان هواداران این تیم است و آینده وضعیت ویل چری در شهرداری گرگان هنوز پوشیده از راز است.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *