ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

رکورد تولید جهانی تویوتا: رشد ۱۱ درصدی در ماه نوامبر

1 دقیقه خوانده شده

در ماه نوامبر، تولید جهانی تویوتا به رقمی بی‌سابقه از ۹۲۶ هزار و ۵۷۳ دستگاه رسید، که نشان‌دهنده جهش قابل توجه ۱۱ درصدی در تولید این خودروساز برتر است. این افزایش تولید به دلیل بازگشت به تعادل در زنجیره تامین و افزایش تقاضا در بازارهای ژاپن و بین‌المللی رخ داده است.

تقاضای قوی در بازارهای جهانی

با وجود چالش‌هایی که سال گذشته به دلیل کمبود نیمه‌های هادی برخوردار بود، تویوتا در ماه نوامبر فروش جهانی خود را ۱۴ درصد افزایش داده است. این نماینده بزرگترین خودروساز جهان به نظر می‌رسد که در سال ۲۰۲۳ بیش از ۱۰ میلیون خودرو با برندهای تویوتا و لکسوس را به بازار عرضه خواهد کرد.

افزایش فروش در بازارهای کلیدی

در ماه نوامبر، فروش داخلی تویوتا با افزایش ۲۷ درصد بهارمغان رسید و فروش در ایالات‌متحده و چین نیز به ترتیب ۱۷ و ۱۵ درصد افزایش یافت. این نشانگر پایداری و رشد خودروساز در بازارهای کلیدی جهانی است.

پیشواز در فناوری هیبریدی

تویوتا در سال ۲۰۲۳ به پیشواز فناوری‌های خودروی هیبریدی خواهد رفت. حدود یک سوم از خودروهایی که در سال جاری توسط این شرکت فروخته خواهند شد، از نوع هیبریدی بنزینی-الکتریکی هستند. این نشان از تمایل مصرف‌کنندگان به خودروهای پاک و با راندمان بالا است.

جهت گیری به سوی راهبردهای پایدار

تویوتا با این افزایش تولید و فروش، نه تنها به عنوان یک خودروساز برجسته جهانی شناخته می‌شود بلکه نقش پیشوا در اتخاذ راهبردهای پایدار و سازگار با محیط زیست را نیز ایفا می‌کند.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *