ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

رونمایی از پهپاد جدید ارتش: توان پهپادی در حال ارتقاء

در گفت‌وگو با ایسنا، امیر سرتیپ محمد یوسفی خوش قلب، معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش، اعلام کرد که ارتش به منظور ارتقای توان پهپادی خود، به زودی پهپاد جدیدی را رونمایی خواهد کرد.

یوسفی خوش قلب با اشاره به تلاش‌های ارتش در جهت توسعه توان پهپادی، اظهار کرد که اعلام رونمایی از هر پهپاد جدید، نشانگر پیشرفت‌های این حوزه است. وی به موفقیت‌های گذشته ارتش در تست میدانی سامانه باور ۳۷۳ اشاره کرد و افزود که این راه ارتقاء توان پهپادی ادامه خواهد داشت.

الحاق پهپادهای کرّار به نیروی پدافند هوایی

در ادامه، یوسفی خوش قلب به الحاق انبوه پهپادهای کرّار به نیروی پدافند هوایی ارتش اشاره کرد و تأکید کرد که این اقدام جزء سیاست‌های ارتش برای تقویت توان پهپادی است.

تست‌ها و رزمایش‌ها

وی اظهار داشت: “در رزمایش‌ها و تست‌های اخیر ارتش، ما توانسته‌ایم طرح رسول را که تجهیز پهپاد کرّار مسلح به موشک مجید است را با موفقیت به نتیجه برسانیم و تصدیق کنیم که این راه ادامه دارد.”

آینده پهپادها

یوسفی خوش قلب از توسعه و افزایش توان پهپادهای نیروی پدافند هوایی ارتش خبر داد و افزود: “ما در آینده نزدیک از پهپادهای جدید با ماموریت‌های مختلف استفاده خواهیم کرد که به زودی توسط مقامات عالی رتبه ارتش اعلام می‌شود.”

جمع‌بندی

با تأکید بر ادامه تلاش‌ها و توسعه توان پهپادی، ارتش اعلام کرد که در حوزه پهپادها، اقدامات ویژه‌ای به منظور تقویت توانایی‌های نظامی در دستور کار قرار دارد.

با احترام ، مجله خبری جوان انلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *