ج. اکتبر 18th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

دیجیتال مارکتینگ و ساخت وب سایت

1 دقیقه خوانده شده

دیجیتال مارکتینگ و ساخت وب سایت با پلتفرم سه برگ sehbarg

سه برگ یک پلتفرم برای ساخت وب سایت و سکو برای نمایش محتوای آن است.

بسیاری از صاحبان کسب و کارها آشنایی کاملی از راه اندازی وب سایت ندارند.و این باعث شده در شروع ساخت وب سایت مسیر درستی را نتوانند.انتخاب کنند.و در نهایت با یک شکست و دلسردی این مسیر را رها کنند.ساخت وب سایت اگر مراحل درست و کاملی را طی کند یک موفقیت بسیار بزرگ برای یک کسب و کار خواهد بود.شاید به این خاطر است که موتور های جستجو توانمندیهای بسیار خوبی دارند.و یا اینترنت و و خصوصا وب نقش مهمی در توزیع اطلاعات به روش های قابل اعتماد تری است.با ساخت وب سایت اهداف بزرگی را می توان با هزینه های کوچک ساخت.و یک کسب و کار را در مسیر توسعه و گسترش قرار داد. سه برگ با چند پلن متفاوت ساخت وب سایت. و ثبت کسب و کار در اینترنت.فعالیت فعال و گسترده ای دارد.

از جمله پلن های ساخت وب سایت.پلن ساخت فروشگاه آنلاین . پلن وب سایت شرکتی . پلن وب سایت شخصی و پلن طراحی وب اختصاصی.

امکانات پلن های ساخت وب سایت به صورت کامل ارائه می شود.تا در بخش نگهداری و محتوا گذاری زمان و هزینه کمتری صرف شود.همه پلن ها دارای صفحه ویژه مدیریت محتوا و فروش هستند.صفحه ادمین به صورت کاربر پسند طراحی شده.تا بدون هیچ آموزشی اعمال روی محتوا صورت پذیرد.

پلتفرم سه برگ محتوای وب سایت های خود را در قامت یک موتور جستجو نیز ارئه می کند.تا بتواند کاربران بخش خرید آنلاین را به خود جذب کند.و تمامی کالاها و خدمات توسط وب سایت های ایندکس شده در نتایج جستجو برای کاربران به نمایش در خواهد آمد.

همچنین برند ها می توانند.با ساخت وب سایت در گروه برند و صفحه اختصاصی برند حضور فعال داشته باشند.در صفحه اختصاصی برند.برندهای بازار داخلی با گروه بندی برای دسترسی آسان کاربران به نمایش در می آیند.از جمله گروه ها, برند های مد و لباس , برندهای خودرو , لوازم خانگی , فرش و مبلمان , برندهای محصولات دیجیتال , برندهای صنعتی.

با حضور در سه برگ فروش خود را توسعه دهید.


.

.

قابل توجه : این مقاله یک رپورتاژ آگهی است و مجله خبری جوان آنلاین مسئولیتی در قبال محتوا یا خدمات معرفی شده ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *