ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

خودکشی لی سون-کیون

1 دقیقه خوانده شده


در یک واقعه تلخ و تراژیک، بازیگر برنده اسکار کره‌ای «لی سون-کیون» به دلیل خودکشی درگذشت. این خبر نه تنها جامعه هنری بلکه مخاطبان جهانی را نیز شوکه کرد.

زندگی حرفه‌ای

از «عشاق» تا «اَنگل»

لی سون-کیون از دانشگاه معتبر ملی هنر کره جنوبی فارغ‌التحصیل شد و با بازی در کمدی تلویزیونی «عشاق» در سال ۲۰۰۱ وارد صحنه هنر شد. او به سرعت به یک بازیگر برجسته تبدیل شد و در فیلم «اَنگل» به کارگردانی «بونگ جون هو»، نقشی که او را به اسکار رساند، ایفا کرد. این اثر جهانی مخاطبان را به وجد آورد و لی سون-کیون را به عنوان یک بازیگر با استعداد در سطح جهان معرفی کرد.

آخرین نقش در «خواب»

آخرین نقش‌آفرینی او در فیلم ترسناک «خواب» بود که با نقدهای مثبت منتقدان همراه شد. این فیلم، او را در نقش شوهری نشان می‌دهد که راه رفتن در خواب به اوضاع وحشتناکی منجر می‌شود. این نقش نشان‌دهنده چندگانگی بازیگری و استعداد چند روزه‌اش بود.

تراژدی و دلایل احتمالی

مشکلات شخصی و مبتلا به مواد مخدر

با افشای مشکلات شخصی این بازیگر، به ویژه مصرف مواد مخدر، واضح می‌شود که او به مشکلات جدی در زندگی شخصی خود برخورده بود. گزارش‌ها نشان می‌دهد که لی سون-کیون سه بار توسط پلیس بازجویی شده بود و به علت استفاده از ماری جوانا تحت تحقیقات بود.

اختلافات و اخاذی

بازیگر در گفتگوهای پیش از وقوع این تراژدی، از اخاذی‌ها و دستگیری‌های پشت سر هم توسط فردی که او را به مصرف مواد مخدر وادار کرده بود، حکایت کرده بود. این اتفاقات ممکن است نقش مهمی در افزایش فشارهای روانی بر او داشته باشند.

پایانی تلخ

با رفتن لی سون-کیون، جهان هنر یک استعداد بزرگ را از دست داد. این خبر به تأسف زیادی منجر شده و تاثیرات آن بر جامعه هنری و فعالان رسانه‌ها قابل توجه است.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *