ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

خودباوری»: کلید موفقیت دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف

دولت سیزدهم و ویژگی‌های منحصر به فرد

استاندار قم، سیدمحمد آقامیری، در جریان بازدید از نمایشگاه «روایت پیشرفت»، اظهار داشت: درون‌گرایی و توجه به ظرفیت‌های داخلی، ویژگی‌های بارز دولت سیزدهم هستند که این دولت را از سایر دولت‌ها متمایز می‌کند. در این بیان، به تلاش دولت سیزدهم برای تحقق توسعه بدون وابستگی غربی‌ها اشاره شده است.

نمایشگاه «روایت پیشرفت»: بررسی دستاوردها

با حضور ۱۰ وزارتخانه، نمایشگاه «روایت پیشرفت» به منظور ارائه دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف در قم برگزار می‌شود. سیدمحمد آقامیری بر اهمیت پیوست رسانه‌ای به اقدامات دولت تأکید کرد و این پیوست رسانه‌ای را جهاد تبیینی توصیف کرد.

تأکید بر خودباوری: ویژگی کلیدی دولت سیزدهم

استاندار قم با بیان اینکه «خودباوری» کلید واژه مهمی است که رئیس جمهور بسیار تأکید دارد، به توجه به این کلیدواژه به عنوان عاملی موثر در دستاوردهای دولت اشاره کرد. این خودباوری به دلیل شتاب و دستاوردهای چشمگیر دولت سیزدهم، عملکرد برجسته‌ای داشته است.

دستاوردهای برجسته در دولت سیزدهم

آقامیری به دستاوردهای مهم دولت سیزدهم اشاره کرد که شامل رفع کسری بودجه، مقابله با کرونا، افزایش تولیدات و صادرات نفت، و گسترش تعاملات تجاری با جهان است. این دستاوردها، نشان از پیشرفت چشمگیر دولت در طول دو سال گذشته دارد.

تامین امنیت غذایی و تولید گندم

استاندار قم بر دستاوردهای دولت در زمینه تامین امنیت غذایی اشاره کرد و اعلام کرد که بیش از ۱۴ میلیون تن گندم در حوزه کشاورزی در دولت سیزدهم تولید شده است.

حل مشکلات مردم با تلاش شبانه روزی

آقامیری با تأکید بر تلاش دولت سیزدهم در حل مشکلات مردم، بیان کرد: مشکلات کشور نتیجه دولت‌های گذشته است و دولت سیزدهم با تمرکز بر روی آینده و با روحیه جهادی، سعی در حل این مسائل دارد.

پشتیبانی از برگزاری نمایشگاه در استان‌ها

در پایان، استاندار قم به ضرورت برگزاری نمایشگاه «روایت پیشرفت» در سایر استان‌ها اشاره کرد و از استان‌ها خواست که از این الگوی موفقیت الهام بگیرند و آن را در استان خود بومی‌سازی کنند.

تعهد به خدمت به مردم

آقامیری در پایان به زحمات سابق استاندار قم اشاره کرد و ابراز تعهد به انجام تلاش برای جلب رضایت مردم در دوره مدیریت جدید ایشان نمود.

با برگزاری نمایشگاه «روایت پیشرفت»، دولت سیزدهم نشان داده که با خودباوری و تمرکز بر ظرفیت‌های داخلی، به دستاوردهای چشمگیری دست یافته و در جهت حل مشکلات کشور تلاش مستمری انجام می‌دهد.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *