ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

حمایت از غزه: راهپیمایی‌های گسترده در یمن و اردن

راهپیمایی‌های حمایتی در یمن

اعلام حمایت با شعارهای قاطع

در اعماق یمن، مردم در راهپیمایی‌های گسترده حمایتی از مردم غزه شرکت کردند. با شعار “به حمایت از غزه ادامه می‌دهیم و برای تمام گزینه‌ها آماده هستیم”، شرکت‌کنندگان از عملیات نیروهای مسلح یمن به منظور توقف جنایت‌های رژیم صهیونیستی تقدیر کردند.

افتخارات تظاهرات در استان صعده

مردم استان صعده در بیانیه پایانی این تظاهرات از قانون “جرم انگاری به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی” در یمن تمجید نمودند. این اظهارات همچنین به محکومیت اظهارات وزارت خارجه آمریکا در توجیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی بر علیه مردم فلسطین پرداخت.

تظاهرات در اردن

حمایت و انتقاد از سیاست‌های آمریکا

در اردن نیز، هزاران نفر در نزدیکی سفارت آمریکا در امان تظاهرات نمودند. شرکت‌کنندگان خواستار بستن سفارت آمریکا شدند و حمایت‌های واشنگتن از رژیم صهیونیستی را محکوم کردند. این تظاهرات به شعارهایی چون “مقاومت، تروریسم نیست و آمریکا در راس تروریسم است” و “سفارت اینجا چکار می‌کند، تمام پرسنل سی آی ای است” همراه بود.

نمادهای تند انتقاد

تصاویر جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، در دست داشته شد که زیر آن عبارت “جنایتکار جنگی” قید شده بود. همچنین، پلاکاردها با شعار “آمریکا کودکان را می‌کشد” در دست شرکت‌کنندگان دیده می‌شد.

انتقاد از ادعاهای آمریکا

شرکت‌کنندگان در تظاهرات اردن همچنین با شعارهای حمایت از جنبش حماس و انتقاد از تشکیلات خودگردان همچون “گفتند حماس تروریستی است، تمام اردن حماسی است” نشان دادند.

تظاهرات گسترده در شهرهای مختلف اردن نیز نشان‌دهنده اتحاد و حمایت مردم این کشور از مردم غزه بود.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *