ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

جام قهرمانی بدمینتون نونهالان کشور به تیم بدمینتون خراسان شمالی رسید

گزارش ویژه ایسنا از مسابقات بدمینتون نونهالان کشور

در رقابت‌های بدمینتون نونهالان پسر که از اول تا پنجم آبان ماه با حضور ۲۴ تیم در زنجان برگزار شد، تیم بدمینتون خراسان شمالی با اجرای برتر و عملکرد شگفت‌انگیز خود، جام قهرمانی را به دست آورد. در مرحله تیمی، این تیم به عنوان قهرمان جشنواره برگزیده شد و توانست عنوان نایب قهرمان را به همراه دو تیم اصفهان و مازندران به اشتراک بگذارد.

در مرحله دونفره زیر ۱۳ سال، تیم خراسان شمالی با حضور محمد یاسین جوینی و ماهان محمدی به همراه دو نفر از تیم خراسان رضوی، کوروش علیزاده و محمدجواد نیک رفتار، مقام سوم را به اشتراک گذاشتند.

در رقابت‌های انفرادی زیر ۱۳ سال، برسام احمدی از تیم خراسان شمالی به عنوان نایب قهرمان انتخاب شد و توانست با عملکرد قابل توجه خود، مقام دوم را از آن خود کند.

در رده سنی زیر ۱۱ سال نیز، کیان جهان نوش از تیم خراسان رضوی با اجرای برتر خود عنوان قهرمانی را کسب کرد و از دیگر نمایندگان ایران، رهام آقابابایی از چهارمحال و بختیاری مقام دوم را به دست آورد.

در این جشنواره، بازیکنان با استعداد واقعیت‌هایی چشمگیر در دنیای بدمینتون نونهالان به نمایش گذاشتند و این پیروزی‌ها نشان از پتانسیل و استعداد برتر تیم بدمینتون خراسان شمالی در رقابت‌های آینده دارند.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *