ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

تیم ملی در عمق دفاع ضعف دارد؛ قلعه‌نویی باید فکر اساسی کند!

علی اصغر مدیر روستا، پیشکسوت تیم ملی فوتبال، با اشاره به ضعف خط دفاعی تیم ملی، خواستار توجه ویژه امیر قلعه‌نویی به این نقطه از زمین بازی شد.

مدیر روستا در گفتگو با ایسنا، در خصوص عملکرد تیم ملی در بازی مقابل هنگ کنگ در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: کسب 3 امتیاز این بازی و جنبه تدارکاتی آن برای تیم ایران قابل قبول است، اما نمی‌توان از ضعف آشکار در عمق دفاع تیم چشم‌پوشی کرد.

او با تاکید بر لزوم توجه به این موضوع در بازی‌های پیش رو، افزود: “ما مقابل تیم‌های ضعیف‌تر مانند هنگ کنگ هم با این شرایط بازی می‌کنیم و دو گل دریافت می‌کنیم. قطعا در برابر تیم‌های قوی‌تر با مشکلات جدی‌تری مواجه خواهیم شد. قلعه‌نویی باید برای حل این مشکل در خط دفاع چاره‌ای اساسی بیاندیشد تا در بازی‌های آینده از این ناحیه ضربه نخوریم.”

مدیر روستا در ادامه با اشاره به اهمیت بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های قدرتمندتر، خاطرنشان کرد: “برای حضور قدرتمند در جام جهانی، باید با تیم‌های قوی‌تر بازی کنیم تا نقاط ضعف و قوت تیم مشخص شود و با رفع آن‌ها، در این رویداد مهم عملکرد بهتری داشته باشیم. کسب 3 امتیاز ضروری است، اما هدف اصلی باید ارائه عملکردی موفق در برابر تیم‌های بزرگ و قد علم کردن در مقابل آنها باشد.”

او در پایان صحبت‌های خود بار دیگر بر لزوم توجه به خط دفاعی تیم ملی تاکید کرد و گفت: “قلعه‌نویی باید برای خط دفاعی تیم فکری اساسی کند تا در آینده به خاطر این ضعف لطمه نخوریم. برد مقابل تیم‌های ضعیف اهمیت چندانی ندارد؛ ما باید بتوانیم مقابل تیم‌های قدرتمند به موفقیت برسیم که این امر مستلزم داشتن خط دفاعی قوی است.”

در واقع، صحبت‌های مدیر روستا زنگ خطری برای کادرفنی تیم ملی به صدا در می‌آورد و نشان می‌دهد که علی‌رغم کسب 3 امتیاز در بازی مقابل هنگ کنگ، همچنان نقاط ضعفی در تیم ملی وجود دارد که باید برای رفع آنها اقدامات لازم صورت گیرد.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *