ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

توزیع میوه نوروزی تنظیم بازار در استان ایلام آغاز شد


با فرا رسیدن روزهای پایانی سال، توزیع میوه‌های نوروزی با هدف تنظیم بازار در استان ایلام آغاز گردید. این اقدام که به منظور تأمین نیاز مردم به میوه با کیفیت و با قیمت مصوب در ایام نوروز صورت می‌گیرد، از روز ۲۷ اسفند به طور رسمی آغاز شده است.

برنامه‌ریزی دقیق برای توزیع میوه نوروزی

حمیدرضا شکری، مدیرکل تعاون روستایی استان ایلام، در این باره اظهار داشت که توزیع میوه‌های مخصوص نوروز به منظور رفاه حال شهروندان و جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها، با دقت و برنامه‌ریزی انجام می‌شود. این توزیع از طریق غرف و جایگاه‌های مشخص‌شده در سطح استان و شهرستان‌های تابعه صورت گرفته است.

تأمین میوه با کیفیت و قیمت مصوب

برای این منظور، ۲۰۰ تن پرتقال تامسون شمال و ۱۲۵ تن سیب با بهترین کیفیت خریداری و برای توزیع در سردخانه‌های پشتیبانی سازمان جهاد کشاورزی در شهر ایلام ذخیره شده‌اند. توزیع این میوه‌ها با قیمت مصوب در ۵۸ جایگاه و غرفه آغاز و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد یافت.

قیمت‌های مصوب برای خرید میوه

به گزارش مدیرکل تعاون روستایی استان، پرتقال تامسون با قیمت هر کیلوگرم ۲۰ هزار تومان و سیب قرمز و زرد با قیمت هر کیلوگرم ۳۴ هزار تومان عرضه می‌شوند. این قیمت‌ها بر اساس مصوبه کمیته راهبری میوه استان تعیین شده‌اند تا مصرف‌کنندگان بتوانند با آرامش خاطر از میوه‌های باکیفیت و با قیمت مناسب برای پذیرایی از مهمانان نوروزی خود استفاده کنند.

تلاش برای رضایت‌مندی شهروندان

این اقدامات نشان‌دهنده تلاش دولت و مسئولان مربوطه برای ایجاد آرامش و رضایت‌مندی در میان شهروندان در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی است. هدف از این برنامه‌ریزی‌ها، عرضه مستقیم میوه با قیمت مناسب به مردم و جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده احتمالی در بازار است تا همگان بتوانند نوروزی خوش در کنار خانواده و عزیزان خود داشته باشند.

به این ترتیب، توزیع میوه نوروزی در استان ایلام نمونه‌ای از تلاش‌های مستمر برای تنظیم بازار و تأمین نیازهای اساسی مردم در ایام خاص سال می‌باشد، تلاشی که امید است به خوبی از آن استقبال شود و زمینه‌ساز نوروزی شاد و مملو از شکوفایی برای همه شهروندان ایلامی باشد.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *