ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

تعبیر کاپیتان پیشین تراکتور از دوران زنوزی: تکراری، کت‌وشلوار پوش و ماهر در بازی با کلمات!

علیرضا میرشفیعیان، پیشکسوت تراکتور، در گفت‌وگویی با ایسنا به انتقاد از عملکرد این تیم در دوران مدیریت محمدرضا زنوزی پرداخت.

میرشفیعیان با اشاره به ناهماهنگی در نقل و انتقالات و عدم توجه به نیازهای تیم، از عملکرد ضعیف تراکتور در فصل گذشته ابراز نارضایتی کرد. وی معتقد است که با وجود صرف هزینه‌های هنگفت، تراکتور نتوانسته به جایگاه واقعی خود در لیگ برتر دست پیدا کند.

کاپیتان پیشین تراکتور، با اشاره به جدایی ناگهانی ساکت الهامی از سرمربیگری این تیم، آن را عاملی برای از دست رفتن امتیازات حساس و دور شدن از کورس قهرمانی دانست. وی همچنین عملکرد منصور مطهری، سرمربی جدید تراکتور، را قابل قبول ارزیابی کرد، اما تاکید کرد که از دست دادن 4 بازی خانگی در اواخر فصل، مانع از کسب سهمیه آسیایی برای این تیم شد.

میرشفیعیان در ادامه صحبت‌های خود، به انتقاد از عملکرد محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور، پرداخت. وی معتقد است که زنوزی با وجود وعده‌های فراوان، نتوانسته نتایج قابل قبولی در طول 6 سال مدیریت خود به دست آورد. میرشفیعیان با اشاره به عدم ثبات در مدیریت باشگاه و تغییرات مکرر در کادر فنی، آن را عاملی برای ناکامی‌های تراکتور دانست.

وی همچنین از وجود افراد ناکارآمد در بدنه باشگاه انتقاد کرد و خواستار حضور افراد متخصص و ورزشی در راس امور تراکتور شد. میرشفیعیان معتقد است که تا زمانی که از افراد دلسوز و ورزشی در باشگاه استفاده نشود، تراکتور به روزهای اوج خود باز نخواهد گشت.

در مجموع، می‌توان گفت که میرشفیعیان در این گفت‌وگو، عملکرد تراکتور در دوران زنوزی را به شدت مورد انتقاد قرار داده و خواستار تغییرات اساسی در مدیریت و ساختار باشگاه شده است.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *