ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

تشکیل مجمع جهانی مستضعفان: گامی نو در دنیای اسلام

آغاز به کار مجمع جهانی مستضعفان

در گامی مهم به سوی توسعه همکاری‌های بین‌المللی، مجمع جهانی مستضعفان با ریاست سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفان، به صورت رسمی آغاز به کار کرده است. این اقدام به منظور شکل‌گیری حرکتی قوی در ایران و جهان اسلام با هماهنگی و همکاری ارگان‌ها و نهادهای مختلف اجرایی انجام شده است.

سومین اجلاس: اعلام برنامه‌ها و اهداف

محسن کاظمی، معاون روابط بین‌الملل بسیج، در سومین اجلاس این مجمع اعلام کرد که معاونت روابط بین الملل بسیج در نظر دارد به زودی نشستی با حضور معاونت‌های روابط بین سازمان‌ها، ارگان‌ها، نهادها و دانشگاه‌ها برگزار کند. این نشست با هدف ارتقاء هماهنگی و تعامل بین ارگان‌ها و نهادهای مختلف به منظور تحقق اهداف مجمع برگزار خواهد شد.

تأکید بر موضوعات فلسطین

کاظمی افزود: “با توجه به درخواست‌های دستگاه‌های اجرایی، موضوعات مرتبط با فلسطین نیز به دستور کار مجمع قرار گرفته و این مجمع به عنوان یک سازمان بین‌المللی فعّال، در جهت حمایت از مستضعفان و مظلومان جهان اقدامات خود را آغاز کرده است.”

با شکل‌گیری مجمع جهانی مستضعفان، گامی نو در جهت توسعه همکاری‌ها و ایجاد هماهنگی بین نهادها و ارگان‌ها در دنیای اسلام برداشته شده و این امر به دور از شکوه و افتخار، یک انگیزه بزرگ برای حمایت از مستضعفان در سطح جهان اسلام ایجاد خواهد کرد.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *