ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

تداوم آلودگی هوای تهران تا ظهر فردا

1 دقیقه خوانده شده

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرده است که پدیده آلودگی هوای تهران تا ظهر فردا ادامه دارد. با توجه به تحلیل الگوهای هوایی، انتظار می‌رود کیفیت هوا در این بازه زمانی بهبود یابد.

افزایش آلاینده‌ها

در این دوره، با استقرار جوی نسبتاً پایدار، افزایش آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا، به ویژه در مناطق پرتردد و صنعتی، پیش‌بینی می‌شود.

وضعیت هوایی در شهرهای استان

افزایش وزش باد

از عصر تا شب چهارشنبه و همچنین بعد از ظهر جمعه تا شنبه، انتظار می‌رود وزش باد افزایش یابد، به‌ویژه در بخش‌های جنوبی و غربی استان. این افزایش وزش باد منجر به کاهش نسبی آلاینده‌ها خواهد شد.

بارش باران و برف

آسمان در روزهای جمعه و شنبه به‌طور کلی ابری تا نیمه ابری خواهد بود. این ایام همچنین با وزش باد و برخی مناطق با بارش باران و برف همراه خواهد بود.

پیش‌بینی دما و اقلیم

کاهش دما و حداقل و حداکثر دما

در روزهای آینده، کاهش دما پیش‌بینی شده و حداقل دما به ۵ درجه سانتیگراد و حداکثر دما به ۱۴ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

تغییرات در هواشناسی

آسمان تهران تا ظهر فردا به صاف تا قسمتی ابری و غبارآلود تبدیل می‌شود. از بعد از ظهر تا اواخر روز پنج‌شنبه، افزایش ابرها و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

پیش‌بینی هوایی در روزهای آتی

در روزهای جمعه و شنبه، آسمان کمی ابری تا نیمه ابری خواهد بود، گاهی با وزش باد و بارش باران و برف در ارتفاعات.

به طور خاص، طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، توچال با کمینه دمای ۹- درجه سانتیگراد، سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

خلاصه پیش‌بینی

در نهایت، طبق پیش‌بینی‌ها، فردا (۱۳ دی‌ماه) آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری و غبارآلود خواهد بود، با وزش باد در اواخر روز. اما پنج‌شنبه (۱۴ دی‌ماه)، آسمان صاف در بعضی ساعات، همراه با غبار محلی و وزش باد می‌شود.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *