ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

پیام تبریک پوتین به نخست‌وزیر و رییس جمهوری هند

1 دقیقه خوانده شده

رییس جمهوری روسیه، ولادیمیر پوتین، در پیام تبریک به رییس جمهوری و نخست‌وزیر هند، تأکید کرد که توسعه شراکت ویژه میان دو کشور در سال نو ادامه خواهد یافت.

پوتین در پیام خود به نارندرا مودی و داروپادی مارمو اظهار داشت که با وجود شرایط چالش‌برانگیز بین‌المللی، شراکت راهبردی و ممتاز میان روسیه و هند به توسعه پویای خود ادامه می‌دهد. او تأکید کرد که در سال گذشته، تجارت بین دو کشور به سطح فوق‌العاده بالایی افزایش یافته و پروژه‌های مشترک در حوزه‌های مختلف با موفقیت اجرایی شده‌اند.

تجارت بالا و پروژه‌های مشترک

در سال گذشته، تجارت بین روسیه و هند به سطح بسیار بالا رسیده است. همچنین، پروژه‌های مشترک در زمینه‌های گوناگون از جمله اقتصاد، فناوری، و صنعت با موفقیت اجرایی شده‌اند.

تمجید از نقش هند در سازمان‌های بین‌المللی

پوتین از نتایج ریاست هند در سازمان‌های همکاری شانگهای و جی‌۲۰ تمجید کرده و تاکید کرده که مسکو و دهلی‌نو به توسعه روابط دوجانبه و چندجانبه ادامه داده و به طور موثری اقداماتشان را برای تقویت امنیت و ثبات در منطقه و جهانی هماهنگ می‌کنند.

جمع‌بندی

پیام تبریک پوتین نشان از تأکید بر اهمیت توسعه روابط ممتاز میان روسیه و هند در شرایط پیچیده فعلی جهانی دارد و امیدواری به ادامه و تقویت این شراکت را در آینده نشان می‌دهد.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *