ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

بیمارستان امام خمینی به مترو متصل می‌شود

1 دقیقه خوانده شده

سرپرست معاونت پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، سید علی شریفی، اعلام کرد که عملیات اتصال بیمارستان امام خمینی به ایستگاه مدافعان سلامت به مرحله اجرایی و عملیاتی وارد شده است. این تصمیم با هماهنگی بین نمایندگان واحدهای مختلف از وزارت بهداشت گرفته شده و مقرر گردیده که شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) نقشه‌زمانبندی و سایر جزئیات مورد نیاز را اعلام کند.

چالش‌ها و راهکارها در راستای اتصال

در هفتمین نشست کمیته فنی اتصال بیمارستان امام خمینی به مترو، مسائل فنی و مدیریتی بررسی شدند و اقدامات انجام شده و موانع پیش‌رو برای اتصال بررسی گردید. به منظور آغاز مراحل اجرایی، شرکت مسئول برنامه‌زمانبندی عملیات و نیازمندی‌های فضایی را مشخص خواهد کرد.

هماهنگی موثر میان نهادها

برای اتصال موفقیت‌آمیز بیمارستان امام خمینی به مترو، هماهنگی لازم بین شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه، شهرداری منطقه 6، واحدهای بهداشتی و پدافند غیرعامل صورت گرفته و تدابیر لازم برای اخذ مجوزهای ترافیکی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

همکاری فعال بیمارستان امام خمینی

شریفی بیان کرد که بیمارستان امام خمینی نیز باید در تعیین محدوده دقیق مورد نیاز برای نقشه‌برداری محوطه جنوبی بیمارستان و همچنین همکاری در تدابیر اجرایی با شرکت مترو همگام باشد.

پیشرفت در خدمات بهداشتی با اتصال به مترو

با آغاز این عملیات اتصال، مناطق اطراف بیمارستان امام خمینی از خدمات بهداشتی مستقیم‌تر و موثرتری بهره‌مند خواهند شد و مسیر دسترسی به این مرکز بهداشتی بهبود یافته و همچنین ترافیک منطقه نیز افت کاهش می‌یابد.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *