س. اکتبر 22nd, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

برگزاری دهمین همایش بین‌المللی علوم و فناوری نانو در رفسنجان

1 دقیقه خوانده شده

دهمین دوره همایش بین‌المللی علوم و فناوری نانو در تاریخ ۹ و ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۳ توسط دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان و انجمن نانوفناوری ایران برگزار خواهد شد. این رویداد علمی که به صورت رسمی برگزار می‌شود، فرصتی ارزشمند برای پژوهشگران، دانشجویان و صنعتگران حوزه نانو فراهم می‌کند تا آخرین دستاوردهای خود را ارائه کرده و با یکدیگر به تبادل نظر بپردازند.

یکی از ویژگی‌های مهم این همایش، نمایه شدن کلیه مقالات پذیرفته شده در پایگاه‌های معتبر علمی همچون سیویلیکا و کنسرسیوم محتوای ملی است. این امر باعث افزایش اعتبار مقالات و بهره‌مندی پژوهشگران از امتیازات علمی ناشی از ارائه مقاله در یک کنفرانس معتبر می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این همایش می‌توانند تا تاریخ ۲۰ آبان ماه ۱۴۰۳ اصل مقالات خود را ارسال کنند. نتایج داوری مقالات نیز در تاریخ اول دی ماه اعلام خواهد شد. همچنین، آخرین مهلت ثبت‌نام در این همایش ۱۲ دی ماه تعیین شده است.

موضوعات اصلی این همایش شامل سنتز مواد نانوساختار، مشخصه‌سازی مواد نانوساختار، نانو الکترونیک و نانوفوتونیک، نانوشیمی و نانوفیزیک، نانوفناوری در علوم پزشکی و بالینی، نانوفناوری در فرآیندهای صنعتی، نانوفناوری برای انرژی و محیط زیست، کارآفرینی و تجاری‌سازی نانوفناوری و … می‌شود.

با توجه به اهمیت روزافزون نانوفناوری در صنایع مختلف، برگزاری این همایش می‌تواند نقش مهمی در توسعه و پیشرفت این حوزه در کشور ایفا کند. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت رسمی همایش به آدرس https://www.icnn2024.ir/en/ مراجعه کنند.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *