ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

بازدید فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) از پروژه مهر خلیج فارس

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) با حضور در شهر بندرعباس به بازدید از پروژه مهر خلیج فارس پرداختند. این بازدید به منظور بررسی نزدیک روند پیشرفت این پروژه استراتژیک در حوزه انتقال گاز برگزار شد.

خط لوله انتقال گاز لافت – گورزین

سردار سرتیپ پاسدار عبدالرضا عابد به همراه تیم مهندسی خود از خط لوله انتقال گاز لافت – گورزین بازدید کردند. این خط لوله با واقع شدن در فاصله ۱۸ کیلومتری شمال غرب بندرعباس و همجواری با پالایشگاه بزرگ ستاره خلیج فارس اقدام به انتقال میعانات گازی می‌نماید. ظرفیت این واحد انتقال ۱۲۰ هزار بشکه میعانات گازی را در اختیار دارد.

توسعه استراتژیک منطقه خلیج فارس

با بازدید از پروژه مهر خلیج فارس، سردار عابد به وضوح اهمیت توسعه استراتژیک منطقه خلیج فارس را تأکید کرد. این پروژه نه تنها به افزایش ظرفیت انتقال گاز اقتصادی کمک می‌کند بلکه نقش مهمی در توسعه صنعت و اقتصاد منطقه دارد.

تأکید بر پیشرفت و کیفیت پروژه

سردار سرتیپ عابد در بازدید خود از پروژه، بر پیشرفت و کیفیت اجرای پروژه تأکید کرد. ایشان به همراه تیم مهندسی خود به دقت به جزئیات پروژه پرداختند و از روند مثبت پیشرفت آن را مشاهده کردند.

پیام به جامعه بین‌المللی

در ختم بازدید، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) پیامی به جامعه بین‌المللی انتقال داد و نیازمندی‌ها و پتانسیل‌های منحصر به فرد این منطقه را برجسته کرد. ایشان بیان کردند که توسعه پروژه‌های استراتژیک مانند مهر خلیج فارس نه تنها در بهبود اقتصاد و صنعت ایران بلکه در تقویت همکاری‌های بین‌المللی نیز نقش بسزایی دارد.

با این بازدید، گام مؤثری در جهت تحقق اهداف استراتژیک منطقه و توسعه پایدار انجام گرفته است

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *