ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

بارش باران تا اوایل هفته آینده در سراسر کشور ادامه دارد

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران، رگبار و رعد و برق در نقاط مختلف کشور تا اوایل هفته آینده خبر داد.

صادق ضیاییان در گفتگو با ایسنا اعلام کرد: طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه (اول و دوم خرداد)، شاهد بارش رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقت در برخی ساعات در استان‌های شمال غرب، غرب، نواحی مرکزی و دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز خواهیم بود. همچنین در این مناطق احتمال وقوع پدیده‌های گرد و خاک و بارش تگرگ نیز وجود دارد.

بارش‌ها در روزهای پنجشنبه و جمعه (سوم و چهارم خرداد) در غرب کشور متوقف خواهد شد، اما در سایر مناطق ذکر شده همچنان در برخی ساعات بارش رخ خواهد داد.

ضیاییان در ادامه اظهار داشت: روز شنبه (پنجم خرداد) نیز بارش در استان‌های ساحلی خزر، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، قم مرکزی و شمال اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (دوم خرداد) نیمه ابری همراه با وزش باد خواهد بود و در برخی ساعات شاهد افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید خواهیم بود. حداقل و حداکثر دمای تهران در این روز به ترتیب 17 و 27 درجه سانتیگراد خواهد بود.

پیش‌بینی می‌شود که در روز پنجشنبه (سوم خرداد) نیز آسمان تهران نیمه ابری و همراه با وزش باد باشد و در برخی ساعات شاهد افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید باشیم. حداقل و حداکثر دمای تهران در این روز نیز به ترتیب 18 و 26 درجه سانتیگراد خواهد بود.

ضیاییان در پایان در خصوص خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط کشور طی دو روز آینده گفت: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه 6 و 5 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه 44 و 43 درجه سانتیگراد به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شوند.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *