ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

ایتان ام‌باپه هم راهیِ جدایی از پاری‌سن‌ژرمن شد

1 دقیقه خوانده شده

طبق اعلام یک خبرنگار سرشناس ایتالیایی، ایتان ام‌باپه، برادر کوچک‌تر کیلیان ام‌باپه، پس از جدایی برادرش از پاری‌سن‌ژرمن، این تیم را ترک خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، کیلیان ام‌باپه پس از هفت سال حضور در پاری‌سن‌ژرمن، در تصمیمی غیرمنتظره، جدایی خود از این تیم را در پایان فصل جاری اعلام کرد. با وجود پیشنهادهای وسوسه‌انگیز پاری‌سن‌ژرمن برای تمدید قرارداد، ام‌باپه ترجیح داد راهی تیمی دیگر شود.

حالا خبر می‌رسد که ایتان، برادر کوچک‌تر کیلیان، نیز در پی جدایی از پاری‌سن‌ژرمن است. فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، در توییتی این خبر را تایید کرد و نوشت: فائزه العماری، مادر ام‌باپه، تاکید کرده است که ایتان هم بعد از کیلیان پاری‌سن‌ژرمن را ترک خواهد کرد.

هنوز مقصد نهایی این دو بازیکن مشخص نشده است. به احتمال زیاد کیلیان ام‌باپه پس از فینال لیگ قهرمانان اروپا قراردادش را با رئال مادرید امضا خواهد کرد. اما مقصد ایتان هنوز مشخص نیست. این احتمال وجود دارد که او در لیگ فرانسه باقی بماند.

جدایی همزمان دو برادر از پاری‌سن‌ژرمن می‌تواند ضربه بزرگی به این تیم فرانسوی باشد. باید منتظر ماند و دید که ایتان ام‌باپه در نهایت راهی کدام تیم خواهد شد.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *