ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

 اکرم عفیف بهترین بازیکن و آقای گل جام شد


در اوج رقابت‌های فوتبال آسیا، اکرم عفیف، بازیکن تیم ملی قطر، با ارائه‌ی عملکردی استثنایی در جام ملت‌های آسیا، عنوان‌های آقای گل و بهترین بازیکن جام را به خود اختصاص داد.

تاج گلزنی بر سر اکرم عفیف

در جریان مسابقات جام ملت‌های آسیا، اکرم عفیف با ثبت 8 گل، علاوه بر کسب عنوان آقای گل، با ارائه 3 پاس گل، به عنوان بهترین پاسور جام نیز دست یافت. عفیف با این عملکرد خیره‌کننده توانست نام خود را به عنوان بهترین بازیکن جام نیز ثبت نماید.

شکوه هت‌تریک در فینال

عفیف در دیدار نهایی جام ملت‌ها مقابل اردن با ثبت یک هت‌تریک تاریخ‌ساز، نقشی کلیدی در قهرمانی تیم ملی قطر ایفا کرد. او با این سه گل، به نخستین بازیکن تاریخ فوتبال آسیا بدل شد که در فینال جام ملت‌ها هت‌تریک می‌کند.

تداوم افتخارآفرینی‌ها

این ستاره فوتبال قطر همچنین با گلزنی در دو دوره فینال جام ملت‌های آسیا، رکوردی بی‌نظیر در تاریخ این مسابقات به ثبت رساند.

مشعل برشام، دروازه‌بان برجسته تیم قطر، نیز به عنوان بهترین گلر جام شناخته شد و تیم ملی قطر با دریافت جایزه بازی جوانمردانه، اخلاق ورزشی خود را به نمایش گذاشت.

تیم ملی فوتبال قطر با این قهرمانی نشان داد که تداوم بخشیدن به موفقیت‌های خود در عرصه‌ی فوتبال آسیا، همچنان در صدر اهدافش قرار دارد. پیروزی در سال 2019 مقابل ژاپن و تکرار این موفقیت در جام جاری، تیم ملی قطر را به یکی از قدرت‌های برتر فوتبال آسیا تبدیل کرده است.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *